lille2 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg er på barnevognjakt om dagen, skal kjøpe ny og har hørt at det kan være noen måneders bestillingstid, så tenkte å begynne å titte litt nå. Jeg trenger en vogn som er god å trille da jeg kommer til å bruke den mye på turer utendørs. Jeg vil også at bagen skal være litt romslig siden jeg får vinterbarn. Har i utgangspunktet lyst til vogn med 4 hjul, men er åpen for alle tips. Kommer til å gå mye i bakker for det er det mye av her. Vil ha en vogn som er lett og fin å trille, og som er stødig og stabil. Vurderer simo, enten duo eller kombi. Noen som har erfaring med hvordan det er å trille tur med?
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 gå inn på emmaljunga.no eller .com å se på city crossen. den har jeg bestilt.. stødig og lett vogn.. har trillet den litt i butikken bare.. jeg får også vinterbarn.
Lykke X 4 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Går du mye i bakker, anbefaler ikke jeg Simo kombi i allefall. Den er en av de tyngste vognene på markedet. Greit at den er romslig og har deilig demping og gode lufthjul, men den er forferdelig tung! Mitt råd er som følger. Kjøp deg en rimelig og romslig bagvogn til de første månedene. Gjerne brukt. Og invester i en OTH urban jungle når barnet får behov for sportsvogn. Den har en vanvittig god trillekomfort, og er god for barnet å både sitte og sove i. Super å trille både sommer som vinter med mye snø, all slags føre går unna med denne vogna. Fantastisk vogn, verdt hver krone. OTH kan man også få bag til, men denne er vel av de minste på markedet. Husk at sportsvogna er den barnet ha behov for lengst.
Minnie Mom Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Teutonia mistral med softbag eller Teutonia prestige med fashion-duobag.
nr.4 i oktober Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Må si enten Teutonia Mistral (4 hjuling) eller Emmaljunga Edge Duo Combi. (Er de to vognene jeg har likt best opp igjennom min "baby og småbarns-karriere." Stødige, romslige og gode vogner man kan ha i lang tid.
snartmammatil4 Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Vi har emmaljunga edge duo, den er kjempegod og stødig, Vi har med sports understellet, kjempeflott f.eks på skogsveier osv. Bagen er romslig, har brukt både skinnpose og voksipose uten problem:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Helt enig med musipusi her. OTH er det desidert absolutt beste vogna å trille, ingen over eller ved siden. Den har jo tre hjul, men det gjør jo bare at den er lettere å trille. Stabil er den også. Jeg hadde bagen denne gangen, og den er ikke så liten, er vel så lang som Emmaljunga sine, men jeg syns den er litt lite lun, særlig pga stormtrekket som ikke dekker noe særlig på kalesen, men det trenger ikke å være noe problem. Fantastisk vogn, den beste jeg har hatt (og jeg har hatt maaange.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå