2barnsmamma77 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Kroppen min bogner i vann... Er jo så varmt, matlysta er ikke på topp, så det er nok bare vann håper jeg! Flere som sliter i varmen? Hadde ikke noe vann i forrige svangerskap.
Gjest elissa2 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 kjenner meg sååååå godt igjen.... er full i vann jeg også, og vekta , den stiger den.. ha ha ha, vurderer montere på en tappekran:);) he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå