Gå til innhold

Når fødte dere nummer to i forhold til nummer en? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått lenger med nummer to i magen enn hva de gjorde med nummer en? :)

Begynner å bli litt utålmodig nå, har 1 hel dag igjen til termin... Min første (gutt) ble født på termin, spent på hva jenta kommer til å gjøre her nå! :) Har hørt at de kan være litt tregere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har jeg hørt omvendt at det er gutten som er treig:-)

Og det stemte på meg... Nummer en som er jente kom 4 dager over termin opg nummer to som er gutt hele 13 dafger over!!! Venter en jente nå, så det blir spennende å se hva som skjer denne gangen:-9

Siden jeg har gått over med begge de andre er det vel mest sannsynlig at jeg går litt over denne gangen og, men så er det vel lov til å håpe at det ikke ksjer.. Har gått "mine" dager over jeg :-)

Du har hvertfall ikke lenge igjen til du ser jenta de! Masse lykke til, og NYT den første tiden alt du orker.. De er jo små så altfor kort....

Skrevet

Nei, nr 1 kom 9 dager før terminen, og nr 2 kom 12 dager før terminen, og nå venter vi nr 3, og hun kommer 15 dager før termine,,,

Det vet jeg jo ikke da, men jeg ser et mønster på 3 dager her,,,

Skrevet

Det virker som de fleste her inne har gått lenger med nr 2 enn med førstemann. Inkludert meg.

Skrevet

Min første (jente) kom 7 dager over tiden, og nr 2 (gutt) kom 6 uker før tiden ;)

Skrevet

Jeg fødte akkurat 1 uke før termin med min førstefødte. Var helt overbevist om at jeg ville få enda tidligere denne gangen, men sånn ble det ikke. Har UL-termin 4. august, så det er 6 dager til termin idag...

Veldig mange, inkl. jordmora mi har sagt at jeg nesten helt sikkert ville få enda tidligere enn sist. Egentlig veldig dumt at jeg har fått sånne forventninger, for nå har jeg fokusert sånn på det at jeg har blitt litt tullete og stresser med det. Kjenner etter tegn hele tiden og er ekstremt utålmodig.

Må bare innse at babyen kommer når den er klar!

Mens jeg har vært klar i flere uker allerede...

Skrevet

Jeg fikk forrige jenta min 3 uker (21 dager) før tiden, og var HELT sikker på at jeg ville føde like tidlig denne gangen.Og det bare for 1 år siden.

Nå er det 12 dager igjen til termin, og jeg holder på å bli tullete av denne ventingen. Var helt sikker på at vi skulle være i mål nå.....

Skrevet

Førstemann kom 8 dager før termin (gutt), andre 8 dager etter (også gutt). De 16 dagene ekstra var fryktelig lange, forventet jo fødsel før termin igjen. Spent på når nummer 3 (gutt) kommer...

Skrevet

Første kom 9 dager over termin (gutt). Andre kom 2 dager over termin (gutt). Nå venter jeg jente og er veldig spent på når hun kommer. Pappaen jobber i nordsjøen og kommer ikke hjem før 6 dager før termin. Håper hun holder seg inne til det :)

Skrevet

Har to gutter. førstemann kom vel en dag over termin. Andremann kom 13 dager over... Så best å være forberedt på overtid igjen..

Skrevet

nr 1(jente) kom på termin. nr 2(gutt) kom 2 dager over og nr 3(gutt) kom 4 dager over....

og fødselsvekta har økt med 300 g for kvar unge...første va 3240, andre 3580 og tredje var 3840......så evt neste kjem 6 dager over og er 4100 g...(har eg funne ut..hehe)

Skrevet

Jente nr. 1 kom 2 dager før termin og jente nr. 2 kom 8 laaaaaange dager over termin :-) Så denne gang forbereder jeg meg mentalt på overtid!!!!!

Masse lykke til forresten (",)

Skrevet

Jente nr. 1 kom 15 dager før termin.

Jente nr. 2 kom 13 dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...