*Rutletutt* Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har sippet i hele morges - tenk lille frøet mitt er blitt så stor jente! Det er en skikkelig spesiell dag, og jeg har mimret om fødselen siden i går (det var den 28. "alt" skjedde - hun ble født 01.01 den 29.) I dag fikk hun bursdagspresang av storebroren som tydelig falt i smak! En FP elefant med klosser som lagde lyd:o) Senere i dag blir det besøk med hjemmelaget pizza, masse god salat, fruktsalat til dessert og nybakt gulrotkake til kaffen. Gratulerer så masse med dagen, jenta mi - elsker deg!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Grattis med dagen til vesle jenta di.. Tiden går fort.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Bursdagsboom i dag ) Gratulerer med Milla i dag også ;o)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer så mye! Herlig alderl, og du må nok regne med at de kommer til å leke mer sammen nå. Mine har virkelig funnet tonen etter at minsten ble 1 år :-)
*Rutletutt* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 Tusen takk:o) Ja, jeg merker allerede har de får mer og mer glede av hverandre - det er veldig gøy! Det er virkelig en herlig alder:o)
*Rutletutt* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2008 Takk:o) ja, det går egentlig altfor fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå