Musemor med tre søte små Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Og vi har råd til det ;-) Skal på visning i kveld, og dersom dere tror jeg legger ut link til det, tar dere feil. Vil ikke at noe her inne skal ta det fra oss ;-p Åååå, som jeg gleder meg...
2 blå :-) Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Oi så spennende. Vet akkurat hvordan det er, vi bygger drømme huset.. Jeg skal krysse fingrene for deg, så lykke til Hold oss oppdatert da
Musemor med tre søte små Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Det sier jeg ikke. På østlandet et sted. Går rundt og gleder meg som en unge, og håper at dagen kan gå litt fortere.
Musemor med tre søte små Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Og det var like fint, om ikke finere på visningen ;-)
Monajenten Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Har dere lagt inn bud da? :-D Vi må få se om dere vinner:-P Evt. kan du gjerne få sende meg en pm siden jeg bor i Bergen og ikke har planer om å flytte:-O (nysgjerrig??? neeeeida:-O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå