Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Kjæresten min er deprimert. Han vil ikke bli far. Jeg har bestemt meg for å beholde. Hva gjør jeg nå?? Skal jeg presse dette på han, eller skal jeg gå alene gjennom svangerskapet og heller håpe han skifter mening etter fødselen? Det er jo heller ikke rett! Jeg er veldig fortvilet. I går prøvde jeg å fortelle litt om hvordan spiren vår utviklet seg, men han bare lo og skiftet samtaleemne. Jeg føler meg dum. Han bryr seg ikke om hva som skjer med verken meg eller barnet. Han vil bare ha masse sex hele tiden, unormalt mye, akkurat som om han bruker sex for å glemme tankene sine. Jeg er bekymret...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Får han noe som helst hjelp? psykolog? Jeg ville beholdt, men ville bedt han skjerpe seg.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Ja det er rart med det, synes det begynner på bli skrekkelig mange uplanlagte graviditeter, selv om de har fast forhold...
kikki_sch Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 hvor lenge er det siden du fortalte han nyheten?? kan jo hende han er redd og ikke har vendt seg helt til tanken på en liten enda... sånn var det med meg i alle fall, tok nesten 2 mnd før samboern min godtok det at han skulle bli pappa, og når han godtok det gleda han seg bare... mista dessverre når jeg var i uke 12
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Fortalte han det for 4 dager siden bare, så det er ennå litt tidlig kanskje. Men jeg blir så sliten av å bekymre meg for hva han mener til enhver tid. Jeg greier ikke glede meg over svangerskapet før han blir mer positiv. Vet jeg må gi han tid men...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå