Gå til innhold

Flere som har lagt på seg 20+ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt på meg 24 kilo jeg nå, (er i uke 38) og tror ikke jeg kan skylde på noe særlig væskeansamling i kroppen... La på meg 30 sist gang, og sverga på at det ikke skulle skje igjen, men joda. Har meg selv og matvanene mine å takke da, men alikevel. Trenger nok ikke legge vekk mammabuksene med det samme jeg nei. uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 35 uker nå, og har lagt på meg 20 kg nå....huff og huff....men jeg er full av vann da, så mye vil nok renne av når bebisen kommer ut. I forrige svangerskap la jeg på meg 32 kg, og håper å unngå det nå. Men tror vel ikke jeg legger på meg 12 kg på 5 uker....Også håper jeg at kiloene renner like fort av denne gangen som forrige gang....mistet 10-15 kg den første måneden etter at jeg fødte sist.

Skrevet

jepp d har jeg er 37+6.. å har egentli ikke overspist eller noen ting men har jo super mye vann i kroppen...

Skrevet

er i uke 36+4 og gått opp 26 kg...gugg.....uggh

Skrevet

jeg har gått opp utrolige 26 kg. Veldig uvant å være så stor liksom. Var ganske smal før svangerskapet. Men mye av det er vann! Håper det bare renner bort etter fødselen.... ser så fram til å bli den gamle meg igjen......

Er i uke 37+5

Skrevet

Å,ja da, jeg har lagt på meg 25 kilo og er i uke 36. bekymrer meg ikke så lenge lege og jordmor ikke reagerer. jeg går bare sterkt ut ifra at det må endel trening til for å bli kvitt kiloene etter fødsel! men tungt, ja, det er det!

Skrevet

jepp,er i uke 36+5 og har lagt på meg akkurat 20 kilo,enda jeg spyr hver dag og ikke spist usunt unntatt is da...la på meg 26 kilo med førstemann og di måtte slites av,så det blir mange trilleturer her satser jeg på:)

Skrevet

Ikke helt 20 ennå, ca 17 hittil. Og jeg er fortsatt bare 33 uker, så jeg regner med at det blir godt over 20 tilslutt ja... Håper det går like lett av som det kom på he he... Blir nok hardtrening utover høsten/vinteren ja... Har heller ikke noe særlig væskeansamling, så det er nok diverse andre ting..

Skrevet

Jepp. Er 35+6 og har lagt på meg 21 kg.....og ingenting av det er vann....:(

Har tydeligvis koset meg litt for mye med sjokolade på kveldene.

Skrevet

Hehe, skylder på sjokoladen jeg og, og sånne frys selv is, har blitt helt avhengig av de. Eller av sukker generelt. Kjenner jeg får absinenser mot kvelden hvis jeg ikke har fått i meg nok sukker i løpet av dagen :o

Lurer på hvordan jeg skal klare å kvitte meg med uvanene etter fødselen...

Skrevet

Får også abstinenser etter sukker, og MÅ få i meg litt sukker iløpet av en dag!!! Har du smakt Walters Mandler, en ny sjokolade fra Freia? -hvis ikke, IKKE SMAK! den er farlig god, og finnes kun i 200 g plater, den er en stor grunn til alle mine kilo.

Jeg spiste aldri sjokolade/søtt før jeg ble gravid, hadde rett og slett ikke behov eller lyst på det, så jeg håper denne uvanen/avhengigheten ender i det sekundet lillemann kommer ut!

Vi får med andre ord håpe at sukkerhungeren er situasjonsbetinget:)

Skrevet

la på meg 53 kg sist....90% av det var bare vann da

fått svangerskapsforgiftning igjen..så lagt på meg 10kg på nesten en uke....bare vann....

er 28uker påvei

Skrevet

Veide meg hos legen idag 40+2, og har lagt på meg 21kg til nå. Men har mye vann i kroppen da. Har spist stort sett sunt hele svangerskapet, så vet ikke hvor resten av kiloene har kommet fra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...