Gå til innhold

Dere som har laget fotobøker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere ett bstemt emne i boka, eller var det bare bilder fra alt mulig? Er det noe dere laga i gave eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har foreløpig bare laget en, og det var en gave til en barnløs tante av meg som elsker Matilden min over alt på jord :o)

Det var bilder fra hennes 1,5 første år, i kronologisk rekkefølge, men sidene hver for seg hadde som regel tema; nyfødt, på hyttetur, på stranda, spiser, maler osv...

Svigeriet pleier å lage "årsbøker" med bilder fra alt de har gjort siste året - som regel også kronologisk og med tema pr side eller over noen sider. Og bøker fra feriene sine (i stedet for vanlig fotoalbum) - de har jo tema da :o)

Skrevet

Hmm.. Tror kanskje jeg skal lage en fotobok med bilder fra når snuppa ble født og til nå, pluss noen UL bilder fra snuppa i magen og gi til mamma i bursdagsgave.. De er så dårlige på å ta bilder, tror nesten ikke de har bilder av henne. Også får det bli bilder av neste lille snuppe til pappas bursdag. :)

Skrevet

Putter inn alle bildene av mini i bøker. Men blir jo litt etter tema fra side til side... mini sover, mini leker, mormor på besøk, pappa og mini leker osv. Men selve bøkene er somregel for 3 eller 4 mnd... Store bøker med max antall sider (tar MYE bilder..hehe)

Har og laget noen bøker som jeg har gitt bort fra turer vi har vært på. Da har boken et tema. Fx. Hele familien på hyttetur, Familietur til syden osv. Dette blir litt mindre bøker.

blir igrun som valige fotoalbum dette hos oss. Vet at jeg aldri hadde giddet å lime alle bildene inn i album, samme hvor mye jeg villa. så dette er den geniale løsningen for meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...