Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 det liker jeg. Stygt å si det, for man burde nyte sommeren i fulle drag, men varmen er ikke behagelig nå om dagen - så da jeg våknet i dag og så at det var overskyet og en langt lavere temperatur må jeg si at jeg ble veldig glad ) Deilig.
Kjærlighet <3 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 skulle ønske et var her! Altfor varmt ute nå, jeg blir helt uttafor av varmen, orker ingenting.. Og så er det jo nesten håpløst å sove om natten, som om det ikke var ille nok fra før med et vondt bekken og unger som våkner til stadighet .-9 Men nå er det heldigvis ikke lenge igjen. Og egentlig er det jo litt deilig med varme og sol også...:-)
Mamma til to tette Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Så heldig du er da! Her er det 30 grader...i stuen! Nå trekker jeg ned på soverommet hvor solen kun står om morgenen og der blir jeg nok til jeg skal hente poden i bhg. Kunne ønske jeg kunne kose meg mer over været men det er TORTUR. Våknet i natt og trodde jeg skulle svime om, åpnet alle vinduer og fikk endelig kjølt meg ned og sovnet igjen. I går hadde jeg tre dusjer...en rett før sengetid og nå ser jeg bare fram til REGN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå