jente Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Det skal jeg huske på å se i kveld, .... Men, jeg har jo like vondt som dem som føder .... Må nesten le av meg selv,,, Det er en fin serie, synes jeg:) Ha det fint i varmen,,,, Drikk masse...
C@milla *EMIL* Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Åjaaaa.. godt du minna meg på det ) Sist tirsdag gikk det noe annet, var skuffet hele kvelden!
tesseliten Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jaaa jeg vet, jeg ble såå snurt når jeg så det gikk noe annet sist tirsdag:( Men da skal jeg huske det i dag:D:D tusen takk:) 38 dager igjen her så jeg gruer meg skikkelig, og hvertfall når jeg ser de føde på tv, men så sitter jeg å snufser når den lille har kommet ut også da, hehe.. håpløs assa:)
jente Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Ja, jeg og ble litt snurt over at dem ikke sendte jordmødrene forrige tirsdag, men i dag kommer det... Jeg har 29 dager igjen, og det er vårt 3 barn, men jeg gruer meg jeg og,, Og jeg "føder" sammen med den som føder på TV, og når barnet er ute gråter jeg en skvett... Må le av meg selv... Og på kanal 5 kommer det et programm etter jordmødre som heter Unge mødre.. Det er også ganske fint å se på.. Men, vi blir jo snart mødre igjen for et lite nurk, og som jeg gleder meg...
Makko med to små gutter Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Dere veit at dere kan se episodene på nett når som helst? nrk.no velg nrk nett-tv -> program og finn jormødrene...
jente Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 Ja, det vet jeg,, Men, takk for infoen,,
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 er det reprise eller nye episoder?????
jente Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2008 Det er jeg usikker på, men for meg er det nye episoder da jeg ikke har sett serien før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå