chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 ENDELIG kan jeg også være høygravid=) Ignorerer litt at alderen har gått fra 26-27, for jeg vil ikke helt innse at jeg nærmer meg 30.. hehe=) Men uansett... jeg har 40 dager igjen til termin i dag og dvs at det er an knapp mnd til lillepia er sammen hos oss=)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Duuh, det er ikke noe pes å bli 30 altså! Ikke å nerme seg 40 heller :-) Jeg er litt stolt da, for "alle" tror jeg er rundt 30 og får sjokk når de hører at jeg er 38 :-) Grattis med høygravid. Jeg følger etter om 5 dager og skal pusse opp nicket mitt da jeg også.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Hehe=) har aldri hatt komplekser for alder vs utseende så det går nok bra, men tallet skremmer meg litt=) Takker og bare gle deg til den nye barrieren er brutt!!=)
Siddisen Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hehe, gratulerer! Følger etter deg i aldersendring om et par uker Hvordan endrer man nick forresten?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Takker=) Inn på brukerinformasjon på din side... der får du endret nicket=) Heldigvis et år til neste gang!!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer !! Jeg har i dag 39 dager igjen til termin, og kan også (endelig) kalle meg høygravid :)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2008 Takker lindus og gratulerer med barriere-bruddet=) Litt spesielt å ha ventet så lenge og nå endelig er det snart gjort=)
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 heisann chick:) velkommen som høygravid:) jeg har faktisk også blitt fødeklar jeg nå da..og d skulle jo bare mangle...skal ta ks på fredag...er veldig spent....både gleder og gruer meg....men d går nok helt fint:) skal sende en oppdatering når jeg har kommet hjem;) lykke til videre i sv.skapet:)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Takk takk!! Ja, det nærmer seg med stormskritt nå. Jeg er nå der at jeg gjerne skulle hatt han ut snart jeg da...hehe....begynner å bli så tung og orker hvertfall ingenting i denne varmen. Men men....han kommer når han klar;) Hvor skal du føde forresten??
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2008 Lindus. Ja jeg har fryktelig lyst til at hun skal bare komme nå, og det "verste av alt" er at om fødselen hadde startet nå så hadde jeg muligens fått føde vaginalt... men men, regner ikke med at et under skal skje :-p Jeg skal føde i Ålesund, du da? Stratosen.. takk i like så=) Kjempe hyggelig at det nærmer seg for oss, og du er jo snart hjemkommet med lille nurket du da=) Skal ta KS jeg også om ikke ting skjer av seg selv denne uken=) Og da blir det alt fra den 26 aug-1 sept.. håper på 26 aug=) Gleder meg til å lese at du har fått!!
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Hallo igjen du Hvorfor får du ikke føde vaginalt?? Jeg skal føde på Sykehuset Buskerud i Drammen. Håper så inderlig at han vil ut før termin da....for nå er jeg så sliten som jeg aldri har vært før. Men men...jeg gikk på overtid sist, så jeg tør ikke å gå rundt å håpe han kommer før heller...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2008 Hei igjen=) Jeg får ikke føde vaginalt fordi hun ligger med rompa ned, og jeg har veldig smalt bekken. Men om hun skulle finne på å komme nå så er hun 10% under gjennomsnittet i tillegg til at det er 5 uker til termin, og da er hun lita nok til å fødes mener de. Men en skal jo ikke akkurat håpe på å føde for tidlig da. Uff, får håpe han vil komme før denne gangen da... Sikkert fryktelig tungt å gå over tiden, speseilt om sommeren!!! Min sønn startet fødselen 5 dager før planlagt KS forrige gang, som var lagt til 5 dager før termin, så han ville ut tidligere=) De fikk stanset den da, men grunnet høyt BT, mistanke om fostervannslekasje og svangerskapsforgiftning så tok de ham ut 9 dager før termin!! Håper jeg får snakket meg gjennom å få den 26/8.. da dette er en spesiell dato for oss også, og om de skal ta henne ut den 28 så må de vel kunne gjøre det den 26?? hehe.. jeg håper på det=) Og skal krysse alt som krysses kan for at du skal slippe overtid=)
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Jeg forstår! Min krabat lå også ganske lenge i seteleie, men snudde seg i begynnelsen av uke 32. Ja, hun snuppa de får enten komme nå mens hun er litt liten,ellers får hun jaggu holde seg der til du skal ta ks Ja, det er ikke noe særlig å gå på overtid....og jeg har hatt så himla mye plager i svangerskapet, så begynner å bli meget lei og sliten nå. Har hatt bekkenløsning siden uke 5...til tider så ille at jeg har mått bruke krykker. Skulle jo tro de kan legge keisersnitt til 26 i stedet for 28...det er jo bare 2 dager som skiller, så det bør dere virkelig høre om. Takk for at du krysser det som krysses kan, og jeg gjør det samme for deg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå