Meerim Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Nå tror jeg kroppen min er skikkelig forvirra altså! Vanligvis har jeg nesten ikke antydning til mens-smerter. I går kveld (dagen før IKM) kom det litt friskt blod på papiret da jeg var på do, og jeg tenkte "jaja, det var det". Trodde selvfølgelig at TR var på vei, og at jeg må over i en ny pp. Men i dag har TR fortsatt ikke kommet. Det kommer fortsatt bittelitt rødt på papiret hver gang jeg er på do, men ingenting ellers. Og så har jeg så vanvittig vondt nederst i magen. Klarer nesten ikke å sitte oppreist, for det er skikkelig knip. Såpass vondt at jeg blir kvalm av det faktisk. Er det noen som har opplevd det samme? Kan jeg regne med at det bare er TR som er på vei, noe kraftigere enn vanlig?
melkekua™ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Det kan være mensen eller det kan være en graviditet...eneste måten å vite på er å ta en test ;o) Håper det sitter en spire for deg.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Hei. Sist jeg hadde mensen hadde jeg skikkelig vondt to dager før jeg fikk mensen og da jeg hadde mensen. Jeg blødde ikke mer enn noen dråper jeg heller, men fikk bare negative tester. Så jeg tror nok det var mensen jeg hadde ja. Har du testet deg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå