Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Kan dette ha noen sammenheng? Jeg spiser mer enn jeg noen gang har gjort, bare litt andre ting enn jeg har pleid, men nå minker melka virker det som. Skulle pumpe meg i går for å ha til grøt, men fikk ikke ut 10ml engang... har nok de gangene lillegutt ammes, men får ikke ut noe i pumpa...
jentebanden Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Man skal vel egentlig ikke gjøre slike endringer i kosten så lenge man ammer. De avfallsstoffene som kroppen kvitter seg med går over i melka.
Expat Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Er du i ketose? Tar barnet brystet? Det kan forresten ha med mens å gjøre, da kan alt bli treigt. Vanlig at syklusen blir rar i begynnelsen på ketolyse.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 ketolyse? Nei, det vet jeg ikke hva er... jeg har bare begynt å spise mer grønnsaker og mindre sjokolade, godteri og junkfood Mens har jeg ikke fått enda, og junior tar fortsatt puppen Det er bare den hersens pumpa som ikke får ut noen ting NB! jeg har pumpa meg lenge, så er ikke rookie på det området
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 er ketolyse en sånn slankekur? Jeg går ikke på den, men på Atkins.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2008 beklager, må ha lest helt feil jeg... Ketose vet jeg hvertfall ikke hva er Skjønner ikke hvor jeg fikk ketolyse fra..
Expat Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Akins sin "induksjon" er veldig lik ketolysekuren der kroppen altså brenner fett isteden for karbohydrater. Ammende skal ikke gå så lavt på karbsene, men holde seg mer i 100g karbo/dag sonen. Mer som Atkins vedlikehold eller Fedon.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2008 Ah! Skjønner Ja, jeg er i uke 2 av induksjonen, så da er det sikkert det. Har du noen forklaring på hvorfor? Virker som om du har litt mer peiling på dette enn meg.. Da hopper jeg rett til trinn 3 eller 4 jeg da, så tar vi det med ro Da tror jeg sannelig jeg skal gå å kjøpe meg en liten is! Har savnet det i varmen
Expat Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Hehe, som ammehjelper og tidligere atkinser (atkins ruler!) så begynner det å bli klart for meg ... Fordi på induksjon så går du for fort ned i vekt. Dermed kan man frigjøre for mye fettløselige miljøgifter i melka (en uke som du har tatt er sikkert ingen katastrofe nå da, ferdig er ferdig!), en kg ned per uke er maks for ammende. Dessuten kan du miste melka, men det oppdaget du jo...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2008 Da så! Heldigvis har jeg det ikke travelt med å bli kvitt de kiloene, så da tar vi det rolig fra nå av. Jeg begynte med induksjon for å være moralsk støtte til sambo, for han er lett overvektig - vil ned i vekt, man han hater grønnsaker! Hehe. så da tenkte jeg han skulle slippe å ta de første vanskelige stegene alene... Men da får han greie seg på egenhånd resten av trinn 1-2, men nå er det jo alikevel jeg som lager all maten hans da Hva burde jeg gjøre for å få tilbake melka fortest mulig? Elsker å amme (trodde aldri jeg skulle si det,akkurat), og vil ikke gi det opp enda? Er det det vanlige som gjelder? Pumping og amming så ofte som mulig? Har også tatt fram boksen med ammete igjen Den har funka før...
Expat Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Jada, samma gamle. Lag gjerne dere en mild deilig karri. 100g karbo er ikke SÅ enormt da, og grønnsaker har vel alle godt av! Drikk litt melk du! Så får du sukkeret du trenger.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2008 MMmmmMMmm... Karri er jo kjempegodt! Hehe. Nei det går nok greit å fylle det behovet, men det jeg har lært nå er å fylle det med sukker fra sunne matvarer og ikke godterier o.l Jeg tør ikke tenkte på hvor mye karbo jeg fikk i meg før, maten vi spiste var nok ikke så ille, men når du legger til tre tonn med godteri og brus - så merker du det Takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå