Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Satt og leste en annen og i grunnen kjedelig tråd her, hvor det plutselig kom fram at noen har kjørt i 160 km/t på vei til ferie - og da lurer jeg på: Når i all huleste verden ble det liksom greitt å sette andres liv i fare på den måten!!!!!!!! Blir så provosert av det!! Og dette skal i tillegg deles med småbarnsmødre på forum ¨her?? Personlig så bør folk som bruker bil som potensielt dødelig leketøy på den måten være glad for at jeg ikke får tak i dem der jeg kjører rundt på veiene - i fartsgrensen - med mine små i baksetet!
Mockanin Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Denne personen du snakker om her har ikke barn, men hun hadde nok samboer og kanskje dem hun var på ferie med i bilen. Uansvarlig? Ja, helt klart.. Mye kan skje i den farta der og man kan ta med seg andre selv om man er alene i bilen. Bil kan være skummlesaker og bør håndteres deretter også.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Om de bare hadde utsatt seg selv og egne passasjerer for fare, hadde det vært en ting! Men man er ikke alene på veiene, og man overvurderer egne kjøreegenskaper KRAFTIG om man mener å ha kontroll på bil, trafikkbilde og alt annet på veiene i den farten! Det er en grunn for at vi har fartsgrenser...
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 I mine øyne vitner det om at man egentlig ikek er moden nok til å ha ansvar for å kjøre bil i trafikken med andre folk. Galskap å utsette seg selv og andre for sånn fare,
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Jeg håper virkelig at denne personen dette gjelder tar seg kraftig sammen, og om hun ikke har barn i dag, så skjønner hun heller ikke hvor dyrbart det er for oss mammaer, hun vil aldri skjønne den redselen hun påfører oss mødre ved og holde slik høy fart på veiene, for plutselig sitter hun der, med en liten familie på samvittigheten, pga det er "kult" og kjøre fort!! TA DEG SAMMEN!!!! Og ta ansvar!! Kjøre fort kan du gjøre på bane!!!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Skjønner ikke hvor dere fikk det fra at hun kjørte i 160 jeg?? tittet på bilde selv og hun kjørte i 100, hvertfall når bildet ble tatt (hvis ikke det er noe alvorlig galt med øynene mine da).. Mange steder er det jo lov å kjøre i 100 så jeg ser ikke helt problemet Hadde hun kjørt i 160 derimot så hadde jeg vært enig i at hun kanskje ikke burde fått kjøre bil, og hun hadde nok mistet lappen og ikke fått en liten bot om det faktisk var tilfelle at hun kjørte så fort.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Hun skrev at hun fikk bot for å kjøre i 160. Syns man da heller burde miste lappen...
Mammaen til Isak Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Når man kjører i 160km/t mister man lappen i norge! hva er vitsen med å sitte å snakke om henne i enda en tråd! Gi dere da.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Da regner jeg med at hun ha kjørt i Norge i ferien?? Ikke sett noen artikkel. Men vi ha vært i Dnmark i sommer og der var grensene 130 på d fineste motorveiene. Så vi ha nå kjørt i den farten i sommer med småbarn i bilen. Men enig i at 160 i 100 sone er bare helt dumt og uansvarlig.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Sitat: Vi ingen barn enda. Vi prøver, har prøvd i 1,5 år nå, og er igang med utredning. Var på BIM før men byttet ttil DIB fordi jeg får best tips og råd her! Men noen av dere er bare så ekle mot meg! Og det var ikke meningen å vise frem farten, hallo? men hvor ofte er det at bilen viser 32,5 grader? Men ok, jeg hadde bilen opp i 160 jeg på vei hjem! Og fikk fartsbot ja! Men myye av strekningen er det faktisk lov å kjøre i 100. Jeg synsikke det å kjære i 100 er skryt, hallo? Og beklager at jeg viste frem bilder fra en utrolig koslig helg, som jeg er så glad for. Men ble en nedtur å dele det med dere! Det er for drøyt, altså! men jeg kan gjerne gi meg nå:-)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Ja, nettopp. Hva vi skriver om er vel vår sak? Å lyve og skryte av sånne ting er vel ikke oppskriften på å bli tatt seriøst?
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #13 Skrevet 29. juli 2008 Hun må ha skrevet feil,, hvis ikke så lyver hun for hun hadde ikke sluppet unna med en bot om hun hadde kjørt i 60 altså...
Monajenten Skrevet 29. juli 2008 #14 Skrevet 29. juli 2008 Det er ikke sikkert hun ble tatt da hun kjørte i 160, selv om hun fikk fartsbot. Kanskje det bare var et lite stykke hun kjørte såpass fort, og så ble hun tatt når hun kjørte litt saktere, men over fartsgrensen. Utrolig idiotisk og uansvarlig, men syns likevel det var helt unødvendig å henge henne ut ved å skrive et nytt innlegg. Du HI, kunne du ikke skrevet dette til henne i den andre tråden da? Eller hadde du et stort behov for å vise deg fram, og få ALLE til å lese den opprinnelige?
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #15 Skrevet 29. juli 2008 Deg om det. Jeg synes fortsatt at det er ytterst spesielt å kjøre i 160 km/t, og hvilke tråder jeg skriver det i, behager vel ikke deg? Jeg står for det - og sånn er det i et åpent nettforum, folk må tåle reaksjoner på det de skriver, jeg, du og alle andre. Jeg har forøvrig ikke nevnt noe nick.
Monajenten Skrevet 29. juli 2008 #16 Skrevet 29. juli 2008 Hehe ja det var jo særdeles vanskelig å finne ut hvem du siktet til, spesielt siden du faktisk siterte henne. Ja, folk må tåle litt, men hvis du er så oppmerksomhetssyk at du må starte et eget innlegg om henne når den opprinnelige tråden fortsatt ligger på framsiden, så har du et problem.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #17 Skrevet 29. juli 2008 Da har jeg vel et problem da - fint å få det diagnostisert - takk! Jeg skryter ikke av å kjøre i 160 km/t, og du kunne vel strengt tatt brukt og rettet den aggressive energien din i mer konstruktive retninger selv. Takk for nå - nå drar jeg på strand:-)
sannamin* Skrevet 29. juli 2008 #18 Skrevet 29. juli 2008 Var det i norge? da er det vel litt fort ja! ) Men på autobanen så går det unna for å si det sånn. broren min hadde 190km/t i Østerike i sommer. Men kjørte da en bil som tåler det og går bra. Snakker vi norge og fartsgrensen her er det vel litt i overkant......Samtidig synes jeg at mange kjører for sakte. De tror de kjører 70 som vises på spidometerert, men ofte er det feil da det egentlig er litt under fartsgrensen. Det verste er når folk ikke flytter seg fra venstre fil over til høyre. Det er trafikkfarlig. Er det snakk om lang strekning og oversiktlig så kan en fort komme over fartsgrense, ikke det som er farlig, men for all del 160 er råkjøring her til lands i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå