mammaJW Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg og minstemann var på ferie nå i en uke i Trondheim .. hadde avtalt på forhånd å få ligge hos en vennine .. eller trodde hun var en vennine .. men allerede første dagen gikk vi gaaanske dårlig overens fant jeg ut .. der måtte alt skje på klokka.. de hadde en slags timeplan på dagen ..å ingenting måtte komme i veien for den alså å hintet hele tiden til at jeg var i veien å ikke hadde rutiner på min gutt.... å om jeg ville dra på tur til byen eller til andre plasser .. passet det aldrig med henne å deres timeplan .. jeg hadde spurt i mange dager om å dra til byen i lage men det passet aldri .. så en dag da jeg var bedt på middag til noen andre JA DA DRO HUN TIL BYEN !!!! :( Noen dager før jeg skulle dra planla jeg å ta henne med ut å spise sammens med meg å phunk , å dte syns hun var veldi koseli å ville det .. men da jeg sa hvilken plass jeg ville ut å spise på så kunne hun ikke lengre fordi den plassen var ikke noe bra å hun likte ikke maten der .! så jeg å phunk ble enig om å dra dit bare vi da (å minstemann).. men så da dagen kom så hadde hun bestemt seg da i stede for å dra med en annen vennine av henne på samme plass som jegg hadde bdt henne med på .. da var plassn ikke så dålig likevell tydelig vis !!!! .. følte meg såå ynkelig den uken jeg var der at jeg har ikke ord hadde det ikke vært for at jeg hadde min ALLER BESTE vennine der ( phunk) hadde jeg gått hjem for lenge siden ..!! hun gjorde opholdet mitt såå verdt å fikk oppleve mye sammens med henne :) hun kjørte rundt med meg heeele tiden å er evig takknemmelig for at jeg hadde henne der : PHUNK DU BETYLR ALT FOR MEG :):) takk for et utrolig fint opphold i byen din :):)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Tuusen takk snuppa ) Skulla bare mangle at jeg tok deg med ut når ikke ******* gjorde det ) Hadde det kjempefint da du var her )
Scorpiogi Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Uforskammet! Er vel det rette ordet.... Bra dere to koste dere da )
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Venninne? Hadde ikke vært min lenge for å si det sånn...
mammaJW Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 vell hun står ikke særlig høyt i kurs nå lengre .. !!! hun sa ikke hadet til meg den dagen jeg dro en gang .. å jeg skrev en lapp takket så fint for meg og for at jeg hadde fått vært der ..men har ikke hørt fra henne ... er jeg uforskammet om jeg ikke skriver til henne da å sier at jeg er kommet hjem ??.. (hun har sett på msn at jeg er kommet hjem da) men jeg hadde kansje ventet at hun skrev til meg når hun sto opp den dagen jeg reiste da .. etter å ha sett lappen jeg skrev til henne ...
krabbetrollet Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Nei, du er overhodet ikke uforskammet selv om du ikke skriver for å si at du er kommet hjem.
mammaJW Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2008 så bra da .. følte meg litt splittet der .. vil liksom være høflig da men .. men jeg skrev en lapp å takket for meg da !!
Pixie Power Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Du har gjort det som normalt veloppdratte mennesker ville gjort. Ikke vits i å gjøre noe mer enn den lappen der du takket for deg! Ville droppet å gjøre noe som helst mer, men heller tenkt at jeg hadde det bedre uten henne. Hvis hun er en slik person som du beskriver, så ville jeg nemlig ikke ønsket å ha henne som venninne. Høres jo ut som hun er 10 år eller yngre i modenhet.
Pixie Power Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 At du i det hele tatt er redd for at DU er uforskammet er jo hårreisende! Hev deg nå langt over henne.
Kamomille Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Synes ikke akkurat du kan kalle henne veninne lenger. Hun virker jo direkte uforskammet:( Det jeg spesielt reagerte på er at hun ikke vil være med deg ut og spise, men kan dra på samme sted men en annen veninne. Det som slo meg er at dere kanskje ikke helt hadde avtalt hvordan oppholdet ditt skulle være. Hadde dere avtalt at du skulle på ferie TIL henne. Eller hadde dere bare avtalt at du skulle sove der? Kanskje hun trodde at du hadde avtaler og opplegg med andre kjente, mend du trodde at dere to skulle være mye sammen? uansett; jeg synes det virker som hun oppførte seg rimelig simpelt ovenfor deg. Godt du hadde en fin ferie likevel!
mammaJW Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2008 Planen var at jeg skulle komme å få sove hos henne der vi skulle tilbringe tid sammen og jeg skulle tilbringe tid sammens med phunk.. dette visste hun .. å vi hadde planlagt noen dager å gjøre noe sammens .. men så hele tiden endte det med at det ikke passet med timeplanen til guttn å henne
mammaJW Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2008 Nei vil likosm ikke kalle henne en vennine lengre .. men æsj jeg er noen ganger litt for snil for å si det slik .. å ser jerne ikke at det er noe galt eller sånn før det liksom er litt sent ute .. om du skjønner ? men skjønner nå at jeg bare skal drite i å ha noe mer med henne å gjøre ..å tror jeg skal kalre meg utmerket fint :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå