Gå til innhold

Jeg klikker snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt utslitt av å ha ferie med barna! De vil at det skal skje noe HELE tiden, og jeg er fullstendig utslitt. Hvorfor kan de ikke leke litt selv innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de ikke gamle nok til at du kan leke "mamma er død, eller i veeeeeldig dyp søv"-leken? :o) Da legger en seg på sofaen, løser alle dører leger en pute oppå hode og later som om man ikke hører noen ting!... En eller annen gang vil de sikkert kjede seg og prøve å finne på noe :o)

Skrevet

Ja, kanskje jeg skulle prøve det? Jeg ble faktisk glad da jeg leste svaret ditt, for det gikk opp for meg at ting kunne vært verre, jeg kunne vært fødeklar, men det er jeg heldigvis ikke. Jeg har mer enn nok med de to slåsskjempene jeg har! MEn masse lykke til til deg :-)

Skrevet

Scorpiogis råd er godt - jeg har selv gjennomført det halve sommern nå (om enn noe ufrivillig) og det funker på mi 3åring i alle fall. Enten kan hun leke alene, eller så kan hun gjøre ingenting - alene. Så da blir puslespill puslet i racerfart, duplohaugen får nytt liv som bondegård og bøker blir lest med stor innlevelse :o)

Ligger på sofaen når jeg ikke løper på do og spyr, så her kom det helt av seg selv ;o)

Skrevet

Hihi, ja... :o) Stakkars min gutt på 2 begynner vel å bli lei av leken nå, men kanskje jeg gidder å finne på noe nytt om noen uker håper jeg ;)

Har forøvrig lært leken hos min mann, han er en ræser på den leken!! Hoho.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...