Gå til innhold

Vogn


fredagsbarn

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg Simo Kombi Vogn.Veldig fornøyd med den.Den er lett å legge i sammen og stødig å trille.Pluss at vugge effekten er bra på vognen. Og for de mødre som er høye er denne vognen knall.Jeg er 1.85 og har sliti med å finne vogner som passer min høyde,samtidig som den kan stilles lavere,hvis andre skulle trille. Det at Simo baggen er såpass romslig,gjør at man fint kan ha en god og varm voksipose til barnet,uten at det blir for trangt.

 

Jeg er knall fornøyd og gleder meg masse til å ta den i bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt emmaljunga mondial duo.

Jobber i barnehage og har god erfaring med emmaljungavognene (sittedelene) derifra. God plass og de tåler en støyt (de får gjennomgå daglig for å si det sånn:-) Har to emmaljungavogner på jobb nå som er på barn nr to i barnehagen, de er like fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du mente meg, kjøpte vi grønn liggedel og brun sittedel=) kommer ut med en ny brunfarge nå, så er litt usikker på hvordan den ser ut.. men tok sjangsen, for den høst brune de har nå er en utrolig fin farge=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en OTH vogn etter tips fra venninne for noen mnd tilbake. Venter nr 2, og har allerede tatt vognen i bruk til 2 åringen. Vognen er fantastisk lett og god å trille! Den er lett å slå sammen og blir veldig liten sammenlagt. I tillegg liker jeg godt utseende på den. De to småminusene er kanskje litt mindre bag-del enn på noen andre vogner, samt litt uvant bremse. Men bagdelen brukte jeg så kort tid for nr 1 uansett.

 

Jeg anbefaler OTH varmt etter å ha irritert meg over dårlig trilleegenskaper i 2 år med forrige vogn. OTH er uten tvil den vognen som jeg synes er best å trille. Fin er den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har nettopp kjøpt teutonia prestige , har egentlig ikke peiling på vogn.. menmen:)

noen som har erfaing med denne?=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bestemt oss for vogn!:)

Det ble en TFK joggster! Olivengrønn sportsdel og svart bagvogn.

Vi er veldig fornøyde!!

 

Vi var å så på OTH vogna, vi tenkte nemlig å kjøpe den først. Den vogna ble vi veldig veldig skuffet over å se. bagdelen var veldig liten og virket utrolig dårlig. Kalesjen var ikke tett på sidene og stålskjelettet til bagen kjente en gjennom veldig lett. Sportsdelen var fin, men ikke så bra som på TFK.

 

Nå føler vi at vi endelig har funnet den rette vogna:) Verre enn bilkjøp dette her!:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

Vi har beställt en TFK Joggster Twist. I Sverige är dem mycket billigare än i Norge. Tror att den vi köpte på Babyland kostade 3350:- + liggdelen för 1500:- SVENSKA KRONOR! Här i Norge kostar den tillsammans över 7000:- Nok så det är värt att åka över till Sverige, men det är ca 10-12veckors leveranstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håller med, syns det är allt för många "sport vagnar" som känns skrangliga och är av dålig kvalitet. TFK´s liggdel är ju en av de större på marknaden, passar oss som ska ha på vintern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi beställde vår i Sverige, där är det mycket billigare än här i Norge. T.om begagnade TFK är dyrare här än en ny i Sverige, finns på Babyland,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

jag har den vognen og bara super älsker den!! Helt kanon og trilla med, lätt och enkel att fälla ihop, väger bara 13kg tror ja.. tar liten plats i bilen.,. liggdelen är en av de största på marknaden... ja jag finner inga fel :)

Kanon med svängbart hjul fram og när man trillar i butiken.

Svänger på en 5öring som samboen säger

Vi är verkligen super nöjda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...