Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Arb. inntekten min alene er for lav til at jeg kan overta huslånet, så jeg lurer på om banken tar hensy til/legger til alt det andre av inntekter når de regner ut? Som barnebidrag, overgangstønad, hjelpestønad osv..? Vil så gjerne bli boende for barnas skyld.....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har ikke boliglån, men sitter med flere hundre tusen i gjeld. Var i banken forrige uke for å refinansiere og da tok de hensyn til alt av inntekt inkl. bidrag, overgangsstønad, utvidet barnetrygd + det faktum at når ungen begynner i b.hage blir 64% dekt av staten. Håper du får beholde huset deres da!! Fryktelig synd å måtte flytte i tillegg til alt annet dere går igjennom nå... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svar! Noen andre her i lignende sitasjon??
hysterika Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har akkurat tatt opp boliglån; alt du har av inntekter teller.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Kan jeg spørre deg om hvor mye lån du fikk kontra inntekter, og hva som er arb inntekt alene...? Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå