Trollmora Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hipp hipp HURRA Hipp hipp HURRA HURRA! HURRA! HURRA! Måtte du få en strålende dag ) Stor bursdagsklæm fra
Maud Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer med dagen der nede i det landet som flommer over av vin, champagne og glede! Du er vel ikke på nett der, men når du kommer hjem så ser du at vi har gratulert deg her inne. Med champagne til frokost er lista lagt høyt, håper resten av dagen står i stil :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Jeg gleder meg til du kommer hjem fra ferie, men jeg håper du koser deg masse!
phantomet Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Happy birthday to you, happy birthday to you happy birthday to Tebekaa, happy birthday to youuuuuuu!!!!!!!
iznogood Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen :-) Håber du har en fantastisk dag, hvor du nå enn er. Tror sannelig jeg skal finne frem en stor is og feire deg her jeg sitter!
coscos Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen, tebekaa! Det blir kanskje en aldri så liten bursdagsfeiring i dag? Håper du koser deg på ferie. Bursdagsklem fra
Karomamma Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Grattis med dagen!! Måtte det blir myyyyye kaker og klemmer og kanskje bittegranne vin
Tiggywinkle Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Gratulerer med overstått bursdag!! Håper du hadde en fin dag og at du har en fin ferie. Klem
Plutseliten :) Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med dagen som var! Håper den var flott,og at du nyter ferien )
tebekaa Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Tusen takk for koselige gratulasjoner og hilsener alle sammen:-) 40-årsdagen begynte med champagne på sengen, croissanter, kake, kaffe. Og selvsagt sjokolade;-) Mange blide og spente ansikter, gode klemmer, unger som hadde gjort seg flid med kort til mamma'n sin. Kort som fikk mamma-tårene til å trille. Flotte gaver og full oppvartning hele dagen. Blomster. Stadig sms'er med hyggelige hilsener som tikket inn jevnt og trutt hele dagen. På kvelden koste vi oss med fantastisk andebryst på en lokal hyggelig restaurant, god vin, creme brulee. Baby som sov i vognet under hele måltidet (som avtalt;-)) Og en av gavene var barnevakt kvelden etter, så jeg og gråtassen fikk kost oss på stedets gourmet-restaurant. Med retter som det er umulig å stave navnet på, men med franske trøfler som gjennomgangstema. Ubeskrivelig! Satser på at det er sånn det er være over 40, så nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen:-) Nok en gang: tusen takk for alle hyggelige hilsener, dikt og klemmer! Klem tilbake til alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå