Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 noen som har slik maclaren trille? ikke de minste men de med fotpose å slik? er dere fornøyd? vet dere om noen sted på nett man kan kjøpe de litt billigere?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 ingen som har peiling?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har Maclaren MX3, mener du den? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd, den er lett håndterlig og fin på alle måter. Eneste aber er 1. pris (jeg fikk den til halv pris på opphørssalg ellers hadde jeg nok ikke kjøpt den) og 2. den er så lett at man ikke kan henge noe særlig på den. Ellers tipp topp trille :-)
Mamma til to skjønne gutter :) Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Har bestillt meg en Maclaren Techno XLR med fotpose fra www.bebiezaak.nl, mail John Labzowski(eieren) for pris og bestilling.. Blir en del billigere enn i Norge.. Men har ikke fått testet ut vognen enda, er nettopp komt forbi tollen Men har hørt veldig mye bra!
Koala *g07* Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har Maclaren techno XT, men tror du tenker på XLR. Men tenkte å skrive likevel. Jeg fikk anbefalt xt istedefor xlr, på to kriterier, høyden min og alderen på ungen. Siden jeg var 163 ville XLR være for høy for meg. Sønnen min er 17 mnd, så han vil da ikke passe i fotposen. Vil bare si at jeg er veldig fornøyd med min trille. Men som hun andre her sier, man skal være litt forsiktig med å henge for mye på vogna, siden den kan tippe om barnet ikke er i vogna. Men er uansett begrensninger for hvor mye man kan ha med seg på ei trille også. Litt usikker på hvor man får tak i billige, det må da bli utlandet, eller på salg, eller brukt. Vogna ligger vel på en 2500,- i Norge.( XLR).
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2008 ka betalte du for den? totalt med toll og frakt? vet du noe om ka den som er en størrelse midre koster? den var fra 0mnd den også men litt mindre enn den du har og iche fotpose..
Kristine78 Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har en Maclaren Techno xlr til min datter og er superfornøyd. Hun har brukt den inni mellom siden hun var 8mnd og stortrives med utsikten. Veldig god og stødig trille, ypperlig til handleturer på trange kjøpesenter. Og ikke minst, full liggestilling!! Jeg kjøpte vår fra en nettside i USA og fikk den sendt til min bror som bor der borte. Da slapp vi unna toll osv. Tok den med oss hjem etter en ferietur der borte like etter påske. Jeg betalte vel 1700,- inkl reisebag til å putte trilla i på flyturer osv. Jeg kan anbefale denne trilla på det varmeste!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2008 oki.. ja men eg kjenenr ingen der:( tenkte på maclaren XT, det e vel den som e en størrelse mindre..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2008 vet du ka den koster?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. juli 2008 dytter masse:D
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 Har en Maclaren Techno XT, prisen ligger på ca 2500 kr. Beste trilla man kan få tak i tror jeg, man kan også kjøpe den på biteringen.no Selv har jeg kjøpt den på salg hos Babymagasinet til 1990 kr
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. juli 2008 når kjøpte du den og hvor er den butikken? ja de har på biteringen for nesten 3000...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå