Gå til innhold

JIPPI!!! Jeg er GRAVID!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag sto jeg opp og tob en CB dig som lyste Gravid mot meg !! For en herlig følelse!! Da klaffet det i 7 pp :)!! Dette blir vårt første barn.

Dette er så utrolig at det tror det ikke selv enda. Som alle her inne har jeg sett med lengsel mot den dagen jeg endelig skulle skrive et av gledesinnleggene her inne, og så ble det faktisk min tur!

Hadde el 16 juli, og er ca 4 uker på vei.

Jeg er ikke er symptomjakter, men jeg har faktisk ment at noe var annerledes denne mnd:

- Stikk og tunge bryster

- Småkvalm de siste dager

- Vondt i korsryggen

Jeg håper det lykkes for alle her inne snart! Ikke gi opp!:)

Jeg har forresten brukt cb fertilitetsmonitor de siste 3 pp, og anbefaler den på det varmeste!

Babystøv sendes ********************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer utrolig mye!!!

Utrolig misunnelig, hehe:)

Krysser fingrene for at spiren holder seg.

Skrevet

Gratulerer så mye:) Kos deg med den voksende magen....

Soper opp babystøv i bøtter og spann..

Skrevet

Gratulerer så masse!! Det er så hyggelig å høre når noen blir gravide, spesielt hyggelig er det når man ønsker det så sterkt og har prøvd en stund.

Selv var vi så heldige at det klaffet på første forsøk med førstemann, nå er jeg snart i 4. pp med nr. to og merker at jeg er skuffet over at at det tar lengre tid denne gangen. Ville så gjerne de skulle kommet litt tettere. Men de små livene lar seg ikke styre så lett :-)

Hva koser fertilitetsmonitoren?

Skrevet

Takk alle sammen!

Jeg håper dere kommer raskt etter! Jeg syntes det begynte å bli tungt med prøvinga i de siste 3 pp jeg også. Mistet litt motet, og begynte å bli redd for at noe var galt. Men det er jo naturlig at det tar litt tid!

Jeg begynte med CB monitoren fordi jeg hadde lange sykluser og usikker når el var. Den koster 1300 kr og selges hos apotek ( Vitus har den.) Du må tisse på en testpinne som settes inn i monitoren hver dag fra dag 6-16 i syklusen. Den leser av hormonnivå LH og østrogen, og gir deg et fertilitetsnivå basert ut i fra urinen din. Det er 3 nivå - lav-høy-max, hvor el skjer på max. Du kan lese om denne på Clearblue sin hjemmeside! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...