sweet daisy Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Er 17+3 i dag og går fortsatt og venter på magen. Ingen kul enda. Kun en antydning til ørlitt buling under navlen.. Noen andre?? Venter i spenning på at det skal skje noe..
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 er 18 uker på vei å har sååå vidt det er antydning.. men det er det ingen andre som ser ... kjenner du noe liv? har begynt å kjenne spark utenpå mage nå
Mjølkekua Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg er 22+2 i dag og er heller ikke så stor, men det har skjedd mye siden uke 17! Nå er jeg så stor at folk skjønner at jeg er gravid, men de fleste synes fortsatt jeg er ganske liten til å være over halvveis. Har hørt at det er bra at magen kommer gradvis for å unngå strekkmerker (det er ikke drømmen å se ut som et veikart i tyskland - jeg krysser fingrer og tær og smører mage hver eneste dag).
eiko Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Er nesten like langt på vei som du, 17+4;) Syns størrelsen på magen "varierer" veldi, har sikkert sammenheng med hvor oppblåst man er...:s Av og til kjennes den kjempehard ut helt nederst, tror det er livmora som strekker seg... skal på ultralyd førstkommende mandag, er kjempespennt:-) Har du vært på ultralyd?
Mamma'n til 'Theo Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 jeg er 22+4 og har ingen mage nesten. men har godt opp fra 56 kg til 58 kg så jeg har en normal vektøkning tror jeg.. men man ser det bare buler så vidt ut, men folk tror bare jeg har lagt på meg, ikke at jeg er gravid.. men på ultralyder er alt bra og han ahr en normal str så tror ikke man skal bekymre seg for at magen ikke kommer like fort som hos noen andre:)
sweet daisy Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2008 Er første gangen for meg, så synes det er vanskelig å vite hvordan bevegelser fra den lille skal kjennes ut.. Så drøyer nok litt før jeg helt sikkert kan si jeg kjenner noe.
sweet daisy Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2008 har ikke vært på ultralyd. Skal dit når jeg er 20+2, pga ferie på sykehuset.. Venter i spenning!
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Er 17 pluss 2 og det begynner å syns ganske bra på meg:)) Har løagt på meg 7 kg allerede huff huff åssen skal dette gå tro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå