Gå til innhold

En mann...? I forhold til å få barn i "rett alder"

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting som jeg også syntes er bedrøvelig neglisjert, er denne mannen som skal befrukte disse kreka som skal være i en bestemt alder.

Bør man ikke ha funnet han eller er det uvesentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han under 20 er han bare en liten "drittunge", er han 20-25 er han nok litt umoden, mellom 25-30 så spørs det om han ikke er helt klar (fortsatt ganske morsomt å "drekka" hver helg), er han i 30 årene begynner han vel å bli litt gammel? Etter 40 kan han bare glemme det! Han er en fossil, og vil bli tatt for å være bestefaren til barnet...........

Hmmmmm, neimen ikke lett... hehehe

=)

Skrevet

Hehe, nei - hvorfor hører vi ikke noe om han? Barnefar er ett år yngre enn meg og allikevel har jeg fått det jeg følte var en litt negativt lada kommentar på at han blir så ung far, men ikke hørt noen si på samme måte at jeg blir en ung mor. Er det fordi det er mer akseptert med aldersforskjell andre veien? De som kjenner oss vet at barnefar har vært klar for barn i mange fler år enn meg og er mer enn moden nok. Tror det er noen litt gamle holdninger som henger igjen om at mannen er umoden lenger og bør være "fri" fra sånne forpliktelser til han har nådd en viss alder. Han er vel også fruktbar lenger. Da kan han jo bare plukke seg en ung kone når som helst uansett.

Skrevet

Hmmm.. kanskje 29 er gullalderen egentlig? Får vel bytten han ut når han bikker over 30 da... Men hva i svarte skal jeg gjøre når jeg er over 30? Skal jeg fortsette å bytte han ut for å holde på en evigung 29åring med vettet i behold mens jeg selv (i følge enkelte her inne) må begynne å se etter gravplass og stein?

;)

Skrevet

Hmmm, ja han er utelatt fra debatten... Denne "ideen" om at han er så betydningsfull er jo nettopp grunnen til at vi har så mange befruktede krek som raver rundt i gatene våre i en alder av 30+...

Skrevet

Der har du saken i et nøtteskall, Tonemor! Applaus!

Skrevet

Hahaha, dere har mange gode poeng, hønsa :-p!

På meg kan det virke som det er et fett med hele mannen.

Damer SKAL ha barn til den og den tiden.

Det er kun OSS som har den mye omtalte biologiske klokka.

Det er VI som går gravide for svarte, så han får bare finne seg i alt mulig.

Man skal jo kunne erstatte han og hive'n over en lav sko jamt ut i følge mange Dib/Bimmere.

Og nåde de som forsvarer den stakkars mannen...!

Skrevet

Hehe!

Jeg har hatt min på overtid i noen år jeg...

Skrevet

I alle dager? har mannen noe med dette å gjøre???? trodde han bare stod for friske svømmere jeg ;-)

Har hørt noen fjols si at far er like viktig for ett barn som moren! Hørt noe så tullete? Nei, her i gården er det bare meg det handler om!

Eller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...