Gå til innhold

Hvordan ble dere fridd til, jenter? Hvordan er det ultimate frieri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal fri, men er så nervøs for å ikke gjøre det minneverdig nok. Har faktisk aldri vært så nervøs noen gang. Vi har 3 unger sammen, og hun er verdens vakreste, og hun fortjener alt her i verden. Vi blir mer og mer forelska for hvert år, og enda har jeg ikke makka meg til å fri.

Nå skal det gjøres på skikkelig vis, og jeg trenger råd fra dere.

Fatter ikke at jeg sitter på dinbaby i arbeidstida og ber om råd, men det gjør jeg altså.

Pissenervøs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fridde mens vi gikk tur på en kjempefin sandstrand på Bornholm, Danmark. Perfekte scenarioet, blå himmel og sol, men allikevel bølgeskvup og litt småvindkast + en pissenervøs danske som tok frem boksen med ring i og spurte så pent om jeg ville gifte meg med han:) Ringen var forsåvidt for liten, men brydde jeg meg pent lite om, drømmeringen min:P Og tok bare en uke å få riktig størrelse så:)

Skrevet

Hehe så søt du er! Tenker det kommer til å gå sååååå fint. Følg hjertet bare, lag en dag/kveld som et typisk dere og som føles rett og snakk fra hjertet.

Min mann fridde på en liten holme ute i fjorden på en plass som betyr masse for meg. Vi hadde bada nakne og jeg lå i hans armer da han satte seg opp ved siden av meg og forklarte hvorfor jeg var kvinnen i hans liv og spurte så pent om jeg ville bli hans.... med verdens nydeligste ring.

Skrevet

Min mann sa han aldri skulle gifte seg mere... men da han kom på fødestua dagen etter vår sønn ble født, hadde han med en pakke til meg, inni var det alliansering og en liten rose. "alliansering??" sa jeg...

"Ja, nå må vi gifte oss" Sier han bare :o) Han er ikke den som utbroderer følelser akkurat, men den betydde mye for meg altså! :o)

Jordmora kom inn etterpå og sa "For en mann! Ekte mannfolk går ikke ned på kne altså!" Hehe... :o)

Skrevet

anonym 09.29 skulle ikke være anonym altså... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...