Gå til innhold

hvor mye brukte dere på gifteringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 13 200 mye for jenta sin? (har funnet en helt fantastisk fin en... hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4500 kr.. Syntes det var mer enn nok, så 13.200 er for dyrt for min del!

Men det er jo opp til hver enkelt =)

Skrevet

hehe... ja det er ganske dyrt.. hm.. men det er en hjertediamat i den.... men det blir jo en veldig dyr diamant da, hadde fått "mer diamant for pengene" om de hadde vært runde... heeh

jeg er jo singel så jeg har en god stund og tenke på... hehe

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Kjøpte ikke du brudekjole for ei lita stund sida også? Når den rette dukker opp så stiller du i hvert fall ikke uforberedt, he he.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde blitt redd om jeg hadde blitt sammen med deg! Hehe :o)

Men det er litt mye penger, syns du ikke??? :o) Jeg er bare forlova, men dog....

Skrevet

kom vel på ca 5000 til sammen tror jeg..

min var litt dyrere enn mannen sin

men min er blitt oppgradert med to nye diamanter, i tillegg til at jeg har klart å lage sprekk i den som vare der fra før av(!), og jeg venter på ny diamant nå..

så min har vel nå kostet oss over 5000 aleine..

Skrevet

hehe... jeg skal ikke kjøpe den da.. jeg må jo vente på mannen.. hehe.. iriterende nok. men om jeg er singel om 10 år så skal jeg kjøpe den!

vet ikke helt om jeg er en kjæreste person, men jeg vil ha kjole og ring.. haha.. ingen har blitt skremt enda (som jeg vet om... hehe)

Skrevet

ja for det tenkte jeg også, at det er fryktlig romantisk om man foreksempel får en diamant per barn eller noe

Skrevet

jeg har det..

da jeg hadde fødselsdag da jeg gikk med andremann fikk jeg ei gullenke(så jeg kunne ha forlovelsesringen på den hvis jeg måtte ta den av)

da andremann ble født fikk jeg et gullanheng med diamanter på som jeg kunne henge der i stedet..

og da sistemann ble født fikk jeg to diamanter til ringen..

så forlovelses/gifteringen er både et symbol på mannen min og meg og barna mine..

kjenner jeg savner ringen min grenseløst nå, den har vært lenge borte

Skrevet

Forlovelsesringer = gifteringer, og vi betalte ikke mye (helt vanlige, enkle gull) - under 3000 tror jeg (vi var studenter).

Skrevet

Rundt 3000 tror jeg. Helt enkle slik at vi kan gjøre de om når vi skal ha velsignelse. Er borgelig gift og har ikke hatt noe bryllupsfest eller velsignelse i kirken, så når vi skal ha det skal vi gjøre de litt tykkere og sette diamant i min. =)

Skrevet

Jeg lurer på om ikke vi brukte under tusenlappen, riktignok for noen år siden. Vanlige, smale i gult gull. Folk går ikke rundt og nistuderer gifteringene til andre. Ville mye heller brukt det jeg sparte på ett persisk teppe man ser og har glede av:)

Skrevet

Jeg synes nok det er litt mye ja;) Men så er ikke jeg ei diamant-jente heller da. Ringene kostet litt under 2000 kr for hver, enkle gullringer - han betalte min og jeg hans. Vi brukte de samme som forlovelsesringer, og fikk ny inskripsjon i dem før bryllupet. For meg er det romantisk nok;)

Skrevet

Vi brukte 12.000 kr for våre gifteringer, og syns absolutt de var verdt det.

Men kan jo legge til at vi ikke hadde noe bryllup, så vi hadde ikke den utgiften. Kun middag med forlovere, natt i suite på hotell, kjole + ringer. Alt kom på ca 30.000.

Skrevet

Hm,det er jo ganske mye penger,men det er jo et "smykke" man skal ha resten av livet (forhåpentligvis :) Synes det er verd det hvis man er veeeldig fornøyd med ringene :)

Vi brukte 8500,- Setter på ringene i kirka når vi gifter oss :)

Skrevet

Det er dyrere enn de vi hadde hvertfall. Vi betalte 7500 kr for begge, men da fikk vi dem laget spesielt til oss. Nokså enkle gullringer.

Jeg har en venninne som har en forlovelsesring som kostet 55.000 kr. Så i forhold til den er jo ringen du har sett på et kupp ;)

Skrevet

5000. Nå har jeg fått dilla på diamantringer så hadde jeg funnet en til 13200 hadde jeg kjøpt den. Spart, evt lagt det i brylluppsbudsjettet:DDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...