Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Kjenner det knyter seg i magen her.. Mensen har fortsatt ikke kommet, den som alltid kommer før pilleslutt... Får ikke dratt noe sted AKKURAT nå... selv om jeg gjerne skulle vært på apoteket!!!!! (som jo ikke er åpent, men likevel..)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 oj, det er altid fryktlig skummelt å være i tvil! er det veldig ille om det skulle vært en baby der?
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har aldri vært i tvil før, men nå... HOFF!! ja, det er veldig ille. Jeg skal ikke ha flere barn, ikke nå, ikke her. Never, nada!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 du høres akkurat ut som meg. det kan jo hende at du er forsinket fordi du er stresset/redd fordi du ikke vil bli gravid? det har hendt meg mange ganger
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har ikke ofra det en tanke før jeg så på brettet i går at det var tomt... ååååååååååå, FRUSTRASJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 jeg skal ihvertfall krysse fingrene for deg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 jeg skulle tydeligvis ha kryssa beina! Nei, men takk..... Får kjøpe meg en test om det ikke dukker opp noe på mystisk vis her... Har jo tatt alle pillene til riktig tid! Er det RART jeg vil at gubben skal kappe strengen????
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 det er ikke rart at du vil det, men jeg forstår godt at han ikke vil....hehe
Mockanin Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Palma.... sånt skjer... Du vet blomsten og bien osv.. Neida, skal ikke erte deg... så mye.. Skjønner "skrekken" din. Er helt på tuppa selv når mensen tuller seg til. Det har skjedd rett som det er siden jul. Men jeg er ikke gravid. Kroppen min er nok bare stresset etter alt styret med vonde bein og dritt og lort. Du vet sikkert om det meste siden vi snakkes på msn inn i mellom. Uansett, skaff deg en test og bruk den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå