Gå til innhold

Hvor mye sover dere sådann ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når legger du deg og står opp?

Jeg legger meg rundt 22.30-23 (blir noen gange 23.30) og står helst ikke opp før kl 7 (må for det meste opp kl 5-6 for å gi pupp).

Når har jeg en snill sovebaby på 3,5 md som ofte sover 9 timer på natten og storebror våkner rundt kl. 7-7.30.

Søvn for meg bør helst være 8 timer, men realistisk blir det vel ca 7-7 1/2 time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å legge meg 22.30 og står opp 6.30. Skulle tro det var perfekt, men jeg sover helt utrolig dårlig om natta, og er konstant trøtt. Har begynt å få bekkenløsning, pluss at jeg må tisse hele tiden, så det er vel ikke så rart jeg sover dårlig...

Skrevet

Jeg legger meg ca 22.30-23.00. Står opp ca kl 8.00. 6.30 el7.00 hvis jeg har en av de tidligste vaktene på jobben. Av og til 8.30 hvis jeg har fri og lillemor sover lenge. Evt enda litt senere dersom samboern står opp med lillemor.

Ca 8-10 timer. Oi, det hørtes plutselig mye ut...

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

jeg må egentlig ha mye søvn.. varierer når jeg legger meg. alt fra 20 til 01. og opp når lille snuppa våkner, det varierer også, mellom 7 og 10....

Skrevet

I hverdagene går jeg som regel i seng i 23 - 24 tiden. Jeg står opp mellom 7 og 7.30.

Men nå når barna har ferie fra bhg har jeg lagt de litt senere og jeg sitter også litt lenger om kveldene, da er jeg i seng rundt midnatt eller litt senere. Står opp med barna i 8 - 9 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...