Gå til innhold

Farvel nattesøvn!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle bli påvirket av varme under et svangerskap, men joda! Til vanlig (når jeg ikke er gravid) fryser jeg jo omtrent ihjel, både dag og natt.

I tillegg så tror jeg lillemann også har blitt veldig påvirket av varmen. Om dagen er han rolig og sover mye. Men når natten kommer og det blir litt kjøligere, er det full fres der inne. Enten samba dansing, kickboksing eller jogging... minst!

Lurer litt på om han hopper på trampoline også? :)

Så da blir det å sitte i sofaen foran vifta og klikke rundt på nett da.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Du er ikke den eneste! Jeg la meg kvart på 11 ca, men har jeg fått sove no særlig etter det? NEI! Har vært oppe hver eneste time for å gå på do. Lille tulla inni der presser så utrolig på blæra. Jeg svetter bort i varmen selv om jeg har vinduet oppe, vifta på fullt kjør og bruker kun dyna som støtte.. Helt håpløst! Så da fant jeg ut at jeg like gjerne kan stå opp. Sitter nå under vifta i taket på stua med kald klut på magen og kald drikke ved siden av meg..

Jeg er veldig glad i sol og sommer, og vil helst ikke klage, men om temperaturen hadde sunket med en 5-6 grader hadde det ikke gjort meg noe as. Det hadde jo fortsatt vært varmt og deilig for ikke-gravide da...

Våken enda eller?

Mvh

Skrevet

Huff, ja. Borte med nattesøvnen her også. Har kanskje sovet til sammen 2,5 time i natt og kl. 06 skulle sønnen min opp (da hadde jeg endelig sovnet). Skal tro det blir en fin dag i dag.....NOT.

Trøsten er at siden han er oppe så tidlig så blir det en tidlig nap på han i dag, så da MÅ jeg få sove litt.

Ha en fin dag : )

Skrevet

Det er ikke bare bare å være gravid i varmen, nei.. Jeg sliter stort, pleier ikke å ha noe problem hverken med å sove eller varmen. Har klaget min nød til svigers som er er lege, og han sier at når man er gravid er det som om man har en 100W ovn i magen, og det utgir jo litt varme bare det, så det er kanskje ikke så rart at det blir litt uutholdelig når det er 25 grader om natten... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...