♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Er over 22 grader klokken to på natten nå og jeg får da pokker ikke sove. Holder på å renne bort, er så varmt på soverommet at jeg ikke orker være der. Sikkert nærmere 30 grader, jeg er i stuen nå hvor det i det minste går an å puste. Har drukket vann, tisset, sittet ute, lest litt i et blad, gått og lagt meg i sengen igjen og tok dynen ut av dynetrekket men er så varmt at jeg helt umulig kan finne Ole Lukkøye på en stund enda. Mannen og Jonas ligger begge og purker og snorker der ute. Andre våkne?!?!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Med unntak av navnet og "mannen" må jeg si at jeg kunne skrevet akkurat det samme!!! (eller, har ikke lest i ett blad, har lest her;o) ) Men seriøst, det er forferdelig varmt. Det er fint at det varmt, men hvorfor i alle dager må det være... Afrika-varme?? ;o) Føles iallefall slik. Så på sporten idag da. Et lag fra Kenya eller noe, fikk heteslag idag på Norway cup! ;o) Hehe, de har jo vinter der nede n¨å, så det er visst varmt å bli "slengt" rett inn i denne varmen her + spille fotball. Jeg skal ta med meg maskina UT nå. Sove får jeg jo ikke...
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jepp, jeg.... hvis det er over 20 grader i natt er det jo tropenatt... men det forundrer meg ikke.... er så varmt at jeg holder på å smelte bort... har ikke lest, bare ligget å vridd meg i en halvtimes tid.... sto opp, tisset, satte meg her... må vel drikke litt vann snart.....puuuh....det er varmt....og ja, det er deilig med sommer.... men sier som vålerrenga: hvorfor må det være tropevarme? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå