Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Få dere en hobby og slutt å se på bilder da vel!Hvorfor gidder dere titte hvis dere ser på alt og alle som en konkurranse likevel?Hvorfor ikke gjøre noe med dere selv,om dere er så misfornøyde at dere må tråkke andre ned i salaten for å heve dere?Hvorfor ikke glede dere med andre for det de opplever og vil dele,fremfor å henge dere opp i bagatellene rundt det?Noen liker å lese,se og dele erfaringer med andre.Istedet for å bare ta og ta,så gir de litt av seg selv også.Og hva får de tilbake?Mange sure padde-oppstøt fra mindre vellykede mennesker,som ser på opplevelsene og bilder med misunnelse,slik at de må gjøre NOE for å prøve å ødelegge idyllen for vedkommende.Få dere et spennende liv dere også,fremfor å kope foran tv og data!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Syntes det er trist at du misbruker ordet kjerring som jo er så vakkert...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Ser at bildet av deg går på høyreside i reklame margen....
!!!! Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Det er et prinsipp, HI. Noe det sikkert er vanskelig å skjønne. God natt.
!!!! Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Det er snakk om at noen mennesker på dib og bim legger ut bilder av seg selv på sine profiler. Andre brukere av disse fora har valgt å plukke ut noen av disse til en skjønnhetskonkurranse (eller 5). Mange som da syntes disse bildene, eller menneskene er mindre pene skriver dette under. Det begynner stort sett som hyggelige, men dog veldig barnlige tråder de utarter seg til å bli injurerende. Og husk Hoved Personene er ikke spurt om de vil ha sin bildeprofil debatert i det vide og brede. Alle vi som har ytret at vi misliker konseptet blir kalt misunderlige, stygge og dessuten nå også ugle-kjærringer.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Ikke enig. Ja, disse trådene har jeg sett, og det er synd på dem som blir nevnt, da de ikke har blitt bedt om å bli diskutert og studert i et eget innlegg av en veldig barnslig (!!) hovedinnlegger og de som henger seg på. Men det er ikke de som misliker konseptet som blir kalt ugle-kjærring her. Det er de som ER MED i konseptet! De som lager "hvem-er-penest" tråder, og de som svarer med en tydelig sjalu/misunnelig tone. Kan de ikke bare holde kjeft å la tråden forsvinne! Jeg hater hele konseptet, og jeg hater dem som rakker ned på personer som i utgangspunktet bare vil dele litt av hverdagen sin. De som misliker at andre deler - ikke se da vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå