Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er sint på deg. Jeg er sint fordi du lar meg ligge her søvnløs nok en natt. Du lukker øynene for alle andre enn deg selv. Du er en egoist. Som vil sove. og mener jeg er "dum" som ikke kan sove etter at du har snudd ryggen til meg nok en gang. Jeg hater deg dypt og inderlig. For at du dreper meg så sakte. Med søvnløshet og tårer. Jeg hater deg for at du lurte meg til å elske deg. Jeg hater deg for at jeg elsker deg. For at du lurte meg til å få barn med deg. At du lurte meg ved å si du elsker meg. Når du helt tydelig bare ville ha noen som passet på deg. Som koste med deg. Som tok seg av deg. Det er ikke kjærlighet. Du ønsket deg ikke en kone. Du ønsket deg en kosebamse. Noe lojalt og ukomplisert. Jeg hater deg for å ødelegge meg som du har gjort. Jeg er så sint på deg. Jeg hater deg For å lure meg Til å elske deg. Til å få barn med deg. Det føles så skittent. Etter at du sa det du sa ikveld. Jeg er så såret. Du elsker meg ikke. Hvordan kunne du innbille meg det? Jeg hater deg. Hater deg HAAAAAAAAAATER deg. Og det gjør meg så sint. Så mye bortkastet tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå