Gå til innhold

Misunnelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en merkelig hønsegjeng her inne. Har svart/sett en del på innlegg den siste tiden, noen er jo bare helt på jordet-mtp hvilket forum vi er inne på. Når det kommer kritikk til innlegg som feks hvem er penest, hvor ofte har du sex, hvor mange ganger sier derer jeg elsker deg osv.osv.....ja da er det garantert hagelskur tilbake; å så sjalu, misunnelse, sjalu, misunnelse! DET ER VEL FOR SVARTE IKKE MISUNNELSE I Å REAGERE PÅ INNLEGG!!!!!

Nei dere snurpehøner, la folk få reagere uten å tro at de er så misunnelig på alle andre. Det kalles bare sunn fornuft!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er ikke sunn fornuft...

"Hva??? sier du at du bare veier 52 kg? Du MÅ være stygg og bare opptatt av å disse alle oss feite..."

Misunnelse? Neida..

Skrevet

Du må da innrømme at det er mangen som svarer helt på jordet på noen innlegg, BARE for å lage kvalm og irritasjon for andre. For all del, bare hold på, viser jo bare hvor fantastisk lite gravide og småbarnsmødre har å gjøre...

Og feks på innlegget om hvor mye folk tjener i mnd. Herregud! fortell meg at det ikke er misunnelse når noen skriver 50.000kr, og får til svar at: Lyg litt mer da! Du får ikke status av å lyge på deg at du tjener mye!

har sett mye rart her innpå jeg oxo sjønner du ;)

Skrevet

50.000 var da ikke mye? Mener du 500000?

Skrevet

Nei, det var ikke det jeg mente!

Men du var jo et perfekt bevis på å henge seg opp i uvensetlige detaljer!

Skrevet

men på en saklig måte; hvis jeg sier at jeg føler meg pinlig berørt av tråder som; hvem er penest, hvor mye sex ol. fordi det minner om umodne jenter sine tanker. Å skriver det i et innlegg- hvorfor er jeg da misunnelig og sjalu?

Jeg er jo ikke i nærheten av det. Ikke er jeg det styggeste som er skapt, har regelmessig/ofte sex med mannen min og er trygg på meg selv. Det må da gå an å reagere på slike innlegg uten å bli beskyldt for misunnelse. Det bare irriterer meg at det liksom med en gang er grunnen til uenighet...

Skrevet

Jeg hadde ikke sett på deg som misunnelig da nei. Jeg blir også pinlig berørt i slike tråder, i tillegg har jeg blitt nevnt, men vil ikke ha noe med slike tråder å gjøre. Likevel er det mye misunnelse og sjalusi her! DOG ikke i alle sammenhenger, som f.eks som det du nevner her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...