Gå til innhold

Favoritt pupp??

lillebror er " forsinket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske at det to forste hadde det. Men lillebror har helt klart venstre bryst som favoritt!!!!

Har tenkt litt paa det, og tror det er fordi at det var det brystet han ble lagt til forst??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både HE og OA hadde/har høyre som favoritt. Har oppdaget at høyre pupp har 5 melkeutgange mens venstre bare har 2. Kanskje derfor de foretrekker høyre.

Vestre har også altid være den som har gjort mest vondt i lengere perioder så jeg har nok også favorisert høyre:-)

Skrevet

Har vel egentlig aldrig tenkt paa at den ene kan ha flere melkeutganger?

Hmm. maa vel skjekke det da?

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

her er høyre favoritt

Skrevet

Hvis det er liggestillingen som gjør at babyen foretrekker den ene puppen kan man likevel bytte side hvis man legger ungen under armen... hmm, det hørtes rart ut, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Skrevet

Her var høyre også favortitt ved lillebror i starten, nå har dte gått seg til. Jeg tror det var fordi melken rant raskest i det brystet.

Skrevet

Drikker han like godt av brystene når du ligger f.eks? Jeg kjenner ei som hadde en gutt som bare ville ha fra den ene siden. Og det viste seg at han hadde en liten skjevstilling i nakken. En kiropraktor fikset dette. Hun måtte legge seg for at han skulle ta det andre brystet.. Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan dette ble oppdaget, eller hvordan det gikk til, for jeg kjenner ikke detaljene, men vet at kiropraktorer kan fikse en del ting som vi ikke alltid tenker over. Men ser jo her at andre også har hatt favoritt pupper, så kan jo være at det bare er så enkelt som det at det var det han ble lagt til først??

Skrevet

Siden den ene er bedre enn den andre, er det etter hvert ogsaa mere melk i den. Og da er det en selfolge at det brystet er bedre:-) Ser ikke paa det som et problem, tenkte bare aa hore om det var vanligt. Ser jo at det ikke kun er meg, og kan da tenke at det er normalt:-))

Skrevet

Ja det er nok det. var en som spurte en gang om hvorfor damene hadde to bryster, om den ene var til h.melk og den andre til lettmelk.. Kanskje det er noe i dette??? *ler* (det var gullkorn fra et lite barn)

Skrevet

ha,ha....Den var bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...