2009bebis<3 april gull Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 endelig gravid, men er bare så redd for at dette skal ende i kjemisk graviditet som sist =/ fikk positiv CB digital idag morgen og QR igår kveld.. noen med erfaring som kan løfte håpet litt mer?
*Lunamor* Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hei! Jeg testet også positivt idag!! For en herlig følelse, har god tro på at dette vil gå bra:) Når har du termin?? -Jeg har 10.april..
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Vet ikke så mye om kjemisk graviditet, men jeg tror nok du er gravid:) Bestill deg time til legen for å få bekreftet svangerskapet du, så får du roet deg ned. Masse lykke til!!
2009bebis<3 april gull Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 ja nyydelig tok en test igjen idag og den er fortsatt positiv og ikke antydning til noe blod en gang, så det går nok bra Jeg har termin 9 april, neesten samme dag joo hehe.. så koselig:)
2009bebis<3 april gull Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Tok en test til idag og den var fortsatt positiv, skal til legen imorgen da, og da kan de vel bekrefte det nok en gang for meg hehe..
Vestlandsspire Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Hva er en kjemisk graviditet? Ble plutselig nervøs, tok test i går og idag begge positive og a termin 10.04.
Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Fant dette på nette "en kjemisk graviditet. Dette innebærer at et befruktet egg så vidt begynner å produsere litt svangerskapshormoner, men noe går/er galt på et tidlig tidspunkt og utviklingen stopper opp på et såpass tidlig tidspunkt at kvinnen enda ikke har gått over den tiden hun venter mens. Dette skjer svært ofte, og trenger ingen videre oppfølging fra lege. Det sies at så mange som halvparten av alle befruktede egg går til grunne på et slikt tidlig tidspunkt. Kvinnen merker enten ingen ting, får evt litt kraftigere mens eller litt forsinket mens." Jeg regner med at siden dere har testet postitiv, vil det ikke ende i en kjemisk graviditet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå