2009bebis<3 april gull Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Får litt dårlig samvittighet når jeg skriver her at jeg er gravid, skulle ønske at dere som har prøvd en stund eller evighet ble gravide snart!! Sender masse babystøv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ <3<3<3 Jeg testet positiv på clear blue digital til morgen idag.. men jeg klarer ikke helt slippe jubelen løs, sist hadde jeg en kjemisk og er liivredd for at det skal skje igjen nå.. (sist var den bare svaakt svaaakt positiv og så blødde jeg dagen etter) men nå er streken ganske sterk og positiv CB digital.. trur IKM var idag, men ekke helt sikkert da:p syklusene har vært 1-2-3 + eller - dager... også fikk jeg nyrestein og har tatt voltaren 2 dager, 3 tabeletter hver dag.. og har hørt at man ikke må ta det når man er gravid pga økt fare for abort og misdannelser.. men nå har jeg tisset ut steinen og håper det var den eneste og det ble jo ikke mye voltaren, så går vel bra Tusen takk for at noen gidder å lese mine bekymringer
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Gratulerer så mye:D Håper det blir min tur en dag også, har syklus på skeiva her=p Lykketil:D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Ååååh så gøy å lese!!! Gratulerer så mye snuppa!! Kos deg masse med den voksende magen, er nok ingen kjemisk denne gangen! Vet ikke noe med de medisinene, men det går nok helt fint. Du kan jo ringe legen i morgen og høre for sikkerhets skyld. Klem
2009bebis<3 april gull Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 tuusen takk kjære <3 blir nesten litt lei meg jeg, vil så gjerne at du skal være gravid hvordan går det med deg da? håper det går bra denne gangen ja, oddsen er vel ikke så stor for å få kjemisk igjen ?!
2009bebis<3 april gull Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 tusen takk, masse lykke til til deg det ordner seg helt sikkert !! og ikke tenk på bekymring, man blir gravid uansett vettu, jeg er den største bekymrende på denne kloden og klarte det visst ;p
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Så lenge streken var ganske sterk en dag før ikm, så er det nok ingen kjemisk nei!! Så utrolig heldig du er som kan flytte over til et terminforum!! Ble din kjære overlykkelig eller? Har du noen symptomer? Når har du termin? Ble mange spørsmål dette, hehe. Så koselig at du tenker på meg da, kanskje jeg kommer etter om ikke så lenge:) Jeg er midt i EL, så her står vi på, men tviler på at jeg blir gravid. Men en dag blir det min tur og:) Ellers går det bare bra:)
2009bebis<3 april gull Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2008 ja, jeg er er veldig glad for det, men humøret går litt opp og ned, plutselig blir jeg kjempe redd og plutselig tenker jeg at det her kommer til å gå kjempe fint, forrvirrende:p Kimmi ble kjempe glad, men veeeeldig skeptisk i begynnelsen for han var så redd at jeg skulle få mensen igjen, sånn det skjedde sist.. men han ble veldig glad, bare litt redd han og . hehe Jeg har faktisk ikke gått noe på symptomjakt denne mnd:p Og hvis jeg har merket noe murring eller noe sånt, så har jeg bare sagt til meg selv at nå må du slutte å innebille deg ting,. også fikk jeg mye luft i magen, men jeg fortrengte alt av symptomer:p.. skal sier at jeg har hatt alt for mye å tenke på i det siste med nyresteinen, har hatt vondt og vært veldig redd.. de kunne jo ikke bekrefte at det var nyrstein ,så jeg tenkte med en gang kreft og det aller aller verste at jeg ikke kunne få barn og sånn:p så jeg nekter for å tro at man tenker mye på det og bekymrer seg har SÅÅ mye og si, trur jeg aldri har vært så bekymra som denne mnd.. og jeg sa til alle legene jeg har vært hos at jeg ikke ville ta de smertestillende, men de hadde ikke noe annet på gi meg, så jeg var bare helt nødt, har aldri hatt så vondt:p men går sikkert bra da terminen ble 9 april trur jeg fiin mnd synes jeg.. mamma min er død og hu hadde bursdag 4 april ,så det hadde jo vært en koselig dato å få på da og er selv født 17 april:p men sånn alt i alt så trur jeg ikke at det har vært noe særlig symtomer, kanskje luft i magen bare, men det kan jo komme av andre ting og:p ikke noe ømme pupper eller noe sånt, INGEN TING symptomer hehe.. symptomer er bare å fortrenge hehe
2009bebis<3 april gull Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2008 glemte å få med : selvfølgelig tenker jeg på deg, jeg synes du fortjener å bli gravid NÅ, helt for lenge siden.. du er den jeg vet om som fortjener det mest!! det kommer en dag for deg og vennen, bare vent.. og tenk da da, jeg vil jo si at det er ekstra stas når man har sliti og venta lenge på det!!! <3 hold ut vennen <3 har sendt deg post på face for noen dager siden btw
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Jeg skjønner veeldig godt at dere er redde! Jeg kommer nok til å føle det akkurat sånn når jeg tester pos. Det er så skummelt å slippe gleden løs i tilfelle noe går galt. Men jeg tror nok det går fint denne gangen snuppa. Prøv og slapp av og nyt det fantastiske vidunderet som vokser inni deg. Før du rekker å blunke så henger du over doskåla noen uker, hehe. Og vips så har du passert uke 12! Uff, stakkars deg som har vært så redd for det med nyresteinen! Skjønner godt at du blir skremt! Men hvor hadde du vondt hen? Jeg kan ikke noe om nyrestein, men hvis det var langt ned i magen, så kanskje det var noen voldsomme festesmerter? Det er jo godt å høre at det ikke er noe vits å jakte på symtomer, da SKAL jeg slutte med det en gang for alle;) Men det virker som at du på en måte visste det siden du var sååå bekymra for å ta de smertestillende. Så trist å høre at moren din er død:´-( Men du har jo fått en super termindato i forhold til hennes og din bursdag. Tenk om babyen kommer 4. april! Fikk forresten en følelse av at du har en jente i magen, hihi;) Tuuuusen takk vennen<3 Det var utrolig snilt sagt, fikk helt tårer i øynene jeg nå! Jeg skal holde ut, det må jo bli min tur en gang. Da kommer jeg til å bli overlykkelig<3
2009bebis<3 april gull Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2008 Ja, det er litt skummelt:p Men har ikke blødd idag heller og tok en test til morgen idag og den var fortsatt positiv så jeg kan vel slappe av nå da.. selv om jeg klarer det ikke heeelt enda, er for hysterik.. vi satt opp en sånn kommodesak vi kjøpte istad og den kom i masse deler og jeg lå på gulvet og rundt om kring for å sette den opp, og i alle mulig stillinger, ble for å miste bare av det.. jeg hater når murringene kommer:p da blir jeg livredd! hehe.. Joda, var nyrestein fordi jeg tissa ut en stein her om dagen:O off:p håper det var den eneste da neida, ikke tenk på syptomer og hvis du føler du har noen så fortreng dem hehe.. det kan nok hende at jeg visste det i underbevisstheten ja, siden jeg var veldig redd for de smertestillende, men tok jo bare 6 til sammen fordelt på 2 dager, så burde jo ha gått greit:) terminen er helt topp synes jeg ja jeg har skikkelig følelse på gutt egentlig, men det tenkte jeg fra vi prøvde også, at jeg er bombesikker på at vi kommer til å få gutt:p hehe.. Ja, jeg ønsker deg ALT godt, du er ei knall jente, du er alltid positiv uansett hva og kommer alltid med trøstende ord!! Ta vare på den egenskapen, du kommer til å bli verdens beste mamma du!! ikke vær bekymret, det ordner seg alltid, det kommer garantert til å bli din tur og da kommer du til å være verdens lykkeligste og gravid med verdens heldigste baby som får dere som foreldre.. kanskje rart at jeg sier det siden jeg ikke kjenner deg sånn alt for godt.. men jeg bare vet at du er en heeerlig jente <3
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Med enda en positiv test, og ingen TR, så kan du nok slappe helt av ja!! Skjønner godt at du er hysterisk, det hadde jeg og vært, hehe. Man vil jo gjøre alt for å beholde den lille. Men ettersom dagene går så klarer du nok å slappe mer og mer av. Murringene er ihvertfall et godt tegn på at noe vokser der inne!! Uff, kan ikke være behagelig å tisse ut en stein! Håper det var den siste ja! Når du tok så lite smertestillende, så går det helt sikkert fint:) Blir spennende på ul da, om magefølelsen din stemmer! Eller vil du ikke vite kjønnet? Tuuusen takk vennen! Jeg vet at du og er en herlig jente<3 Jeg håper av hele mitt hjerte at svangerskapet ditt går bra, og jeg håper at vi kan fortsette å skrive sammen selv om du har blitt gravid. Du kommer også til å bli verdens beste mamma!!<3
2009bebis<3 april gull Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2008 jaa, slapper mer og mer av for hver dag som går går hundre ganger på do får å se om jeg har blødd da, men aldri antydning, så nå går det vel bra også prøver jeg å tenkte sånn at hvis jeg mister så har det vært noe galt og da er det bare godt at det ikke blir noe liv, om du skjønner hva jeg mener murringer er bra, men jeg får noia av de!!! hehe:p tenker at NÅ kommer mensen, men det er nok bare graviditete:) Var hos legen idag egentlig pga nyrestein greiene, men så ble det mye snakk om graviditeten, og hu endret terminen min til 7 april, og 7 er lykketallet mitt!! hihi. Jeg tror kanskje vi skal vente med å vite kjønnet, men man vet jo aldri hvor fort man ombestemmer seg:p det er jo alt for spennende egentlig.. hehe. JAA selvfølgelig skal vi fortsette å prate!!! det er en selvfølge kjære!! jeg håååper så inderlig du følger etter snart og det gjør du nok jeg krysser alt jeg har for deg!! <3 Hvordan går det ellers da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. juli 2008 #16 Skrevet 31. juli 2008 Tuuusen takk vennen<3 Så bra at du vil fortsette å prate!!! Ellers så går det bra. Har mye fri om dagen og nyter sommeren:) Men jeg må si jeg tenker mye på baby, og jeg synes det er tøft at vi ikke får det til. Men ellers så går det bra. Hvordan går det ellers med deg da? Så bra at du slapper mer og mer av:) Hvis du mister så er det fordi det er noe alvorlig galt med fosteret ja, så da er det jo på en måte bra at kroppen ordner opp selv. Men tror nok det kommer til å gå bra jeg snuppa:) Åååh så herlig at du fikk lykketallet ditt som termin!! Sikkert kjempespennende å vente med og vite kjønnet og:) Hvordan går det med nyresteingreiene forresten?
2009bebis<3 april gull Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. juli 2008 duuuu? mulighet til å komme på msn??? prate der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå