MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Kan du se graviditet og kjønn på meg?? Når? f:22-05-89 han:06-03-86 Tusen takk!! ^^,
Slisha Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hei Cezca! :-) Jeg er ikke sikker på om du er gravid nå, det er mulig. Det vil du få svar på denne uken. Men om du ikke er det, så blir du det ganske så snart, jeg mener at du er/blir mor når du er 21. Den første blir gutt. Jeg fikk også opp noe ang en bil hos deg. Kan det være at du på med sertifikatet eller noe? Hvis ikke bør du begynne :-) Beste ønsker fra Slisha :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Oy, så spennende!! Er 19 nå så er to år til jeg er 21 da=) Takk skal hu ha:D Heheh, nei, har ikke serfikatet, har ikke turt å begynne ennå! Får du opp noe eksakt hvorfor jeg må ha det?=) hehe..
Slisha Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg tror at jeg fikk opp det ang sertifikatet pga at det ville vært lurt av deg å tatt det nå. Flere grunner; du har muligheten nå, etter du er blitt gravid og fått baby blir det vanskeligere for deg å gjennomføre, det er veldig greit å ha førerkort når en har baby. Jeg ser også noe ang jobb, men det kan også være så enkelt som å kjøre til og fra jobb da. Du trenger ikke være redd for kjøringen! Husk at kjørelæreren har full kontroll på bilen, det går bra å starte med kjøringen uten noe erfaring før. Lykke til! :-) Beste ønsker fra Slisha! :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Tusen takk for gode ord:) Du har rett, hadde mest lyst til å ta i permisjon men får vel ta det snart!=) Blir spennende tid fremover! Tusen takk!;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå