Gå til innhold

I dag fikk jeg vite


Anbefalte innlegg

Skrevet

at venninnen min er gravid. Skikkelig moro! Jeg er bare i 1.pp så tviler på at jeg er gravid nå, men så gøy det hadde vært... Savnet det å ha noen å gå gravid sammen med sist gang, og noen å trille sammen med og slikt... Har ikm i disse dager, så nå blir det jo ekstra spennende å se...

 

Måtte bare dele det med noen... og siden ingen vet at vi prøver ennå... så ble det her...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har også en venninne som er gravid i 3mnd.. Hadde ønska at vi kunne gå gravide sammen, for jeg vistte at dem også var prøvere.. Vi har prøvd siden desember vi.. Men men.. Sånn er det bare ! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...