Minnie_Moon Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 at venninnen min er gravid. Skikkelig moro! Jeg er bare i 1.pp så tviler på at jeg er gravid nå, men så gøy det hadde vært... Savnet det å ha noen å gå gravid sammen med sist gang, og noen å trille sammen med og slikt... Har ikm i disse dager, så nå blir det jo ekstra spennende å se... Måtte bare dele det med noen... og siden ingen vet at vi prøver ennå... så ble det her...
*Lykkeliten* Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hei! Har også en venninne som er gravid i 3mnd.. Hadde ønska at vi kunne gå gravide sammen, for jeg vistte at dem også var prøvere.. Vi har prøvd siden desember vi.. Men men.. Sånn er det bare ! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå