Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å plukke ut bæsj er ikke favorittaktiviteten min, så jeg kaster noen av trusene. Å kjøre en maskin bare for ei truse tar unødig med tid, men så tenker jeg på hvor lenge han skal fortsette å ha uhell? Kan ikke la trusene bli engangs eller kaste dem hver gang. Det blir dyrt i lengda. Han har ikke hatt mange uhell, men det skjer. Han har ikke vent seg til å si i fra enda.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt en del bæsje uhell her i vår med jenta vår. Noen truser har gått rett i søpla, men det ble jo fort dyrt. Så nå legger jeg de i kaldt vann med litt såpe i, og så kaster jeg de med neste vask som skal på. Jeg koker alle truser her i fam, og koker alltid både håndklær og sengklær, så trusene kokes sammen med hånklærne. Har fått alle rene igjen.. Ser nå ut til at vår uhell både med tiss og urin er over.. Og herlig er det..

Skrevet

Hvor lang var perioden med bæsjeuhell?

Skrevet

Håper ikke jeg skremmer deg nå, men her varte den i 4,5 mnd ca. Men hadde nok litt med forskjellige årsaker å gjøre. Tror jenta vår har slitt en del i vår med sjalusi mot storebror som har fått masse oppmerksomhet i den grad han skal begynne på skolen, og har gjort ting i den forbindelsen. Så er jeg gravid og har vært mye dårlig. Så den perioden var det lange perioder der alt var helt bra, og kunne gå laang tid mellom hvert uhell. Men så kunne hun sitte rett ved siden av meg, og jeg spurte henne om hun måtte bæsje, så svarte hun nei, for så å rett etter bæsje i trusa. Og så kom hun bort til meg og sa hun måtte få ny truse for det hadde kommet bæsj og det kom så fort..

Skrevet

Det hender hun går på do og skal tørke seg selv også og da kan det forekomme noen velkjente fartsstriper så disse trusene går sammen med "bæsjeklutene" som jeg bruker på lillebror.

Alt dette vaskes på 90 grader med andre håndklær som brukes til litt ekle ting som mensen, tisseuhell, etter sex, i fjøset ol.

Skrevet

Nå ble jeg skremt... men satser på at det ikke tar like lang tid her.. har kjøpt mange truser til han i dag så det ikke blir like stress å få vasket dem fort nok til bruk dagen etter.

Skrevet

Jeg la dem også i bløt. Funker fint å legge dem i såpevann eller i edikkvann, så ble de helt fine etter vask. Har så mye klesvask hele tiden at de ikke ble liggende lenge.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

gjør som trollkatt, legg de i bløtt. Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...