*Lykkeliten* Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Siden desember. Enn du? Har en liten en på litt over 2år.. Vi bor for det meste i Kautokeino, men er mye i Alta siden foreldrene mine bor der.. Hvor holder du til hen? =) Prøvd lenge? Har du barn fra før? =)
malla85 Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Hei mulen! Hvor er du fra? Selv har jeg prøvd siden desember 07, så jeg går inn i 8. prøvemåned. Prøver på første, så jeg er litt utålmodig. Føler at jeg bare venter og venter. prøver å ikke legge planer lang ut i tid, pga vi ikke vet om jeg blir gravid osv. Men livet må jo gå videre selv om vi prøver. så nå har jeg begynt å spare til ferie neste år ( skal på en slags jorda rundt tur og til mormor). og vi planlegger å flytte om et år. Hvis ikke noe skjer da.... og jeg begynner å miste håpet. trur jeg blir en av de som må vente lenge. Trudde det skulle bli lett siden jeg bare er 23. men nei..... Puh! deiligt å lufte følelsene litt. er ikke mange å snakke med dette om
*Lykkeliten* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2008 Da har vi prøvd like lenge..=) Sluttet med p.piller 1.desember jeg.. =) Er også ung, 22 veeldig snart.. =) Det er nok smart å spare, hvis ikke ferien blir noe av pga baby, så er det jo alltids godt med peng når man skal handle til første barnet.. =) Jeg hadde laget en sparekonto hvor vi la ut penger som skulle gå til baby-utstyr.. Dette gjorde vi med engang vi fant ut at babyen var på vei.. he he..=) Hadde samla seg nesten 30.000.- Det var deilig å handle til lillingen, uten å måtte tenke at dette blir dyrt.. =)) Vi klarte å bruke gaanske mye peng på vogn, seng, stellebord og bilstol.. =) Dette kjøpte vi inn på en dag i byen, det ble å koste rundt 13.000.. Ja, takk å lov for denne siden! =) Her kan man spørre om alt.. =)
casandra1980 Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Er også fra nord-norge:)Fikk positiv test idag..overlyyyykkkelig:)
*Lykkeliten* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2008 Heldige deg! Gratulerer! =) Hvor i nord-norge bor du da? =)
Gutt, jente og ? Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Er fra Finnmark jeg, har familie i Alta!
malla85 Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 Det var ikke så mange av oss her.... Noen som vet om noen som har prøvd akupunktur for å bli gravid? og det hjalp? Tenker på å prøve det.... Hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå