atsjo Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Har så lyst å bestille en kjole, men syns det virket så rart at det er så billig i tilegg til at det er fri frakt.
Monajenten Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Jeg gikk inn og så nå, og herregud så billig:-O Så veldig fristende ut ja. Håper noen som har kjøpt derfra svarer.
Monajenten Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Dytter denne, jeg. Var vanvittig mye stilige kjoler, hadde vært greit å høre om andre hadde erfaring.
AquaLuna Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Hei! Hvordan gikk det med dere som bestilte? Fikk dere det varene til avtalt tid? Hvis dere hadde spørsmål til vogueinstyle, fikk dere svar noengang? Jeg driver endel med import av varer, og vogueinstyle har jeg nettopp kuttet helt ut. Etter gjentatte henvendelser der jeg etterlyste ett eneste plagg, og etter tre telefoner fra Norge til Miami, Florida skjønte jeg at det ikke gikk an å få noen status på varer, og alt jeg har fått derfra, har vært forsinket. Etter veldig mye "etterforskning" klarte jeg å finne et telefonnummer via en bekjent som hadde et telefonnummer dit. Dette skulle vise seg å være et telefonnummer som ikke var betjent. Det var en voice mail der, som generøst kunne informere meg om at dette nummeret ble videresendt til en eller annen pager. Det eneste jeg kan si med 100% sikkerhet, er at sånne leverandører vil jeg ikke ha med å gjøre, og det var først etter at jeg informerte om at jeg ville komme til å kutte dem ut at jeg fikk til svar at dette ene plagget hadde blitt sendt den 15/10 - 6 dager for seint - samt at de skulle ekspedere min andre ordre øyeblikkelig. En kollega av meg, har gjort seg nøyaktig samme erfaring med dette firmaet. Jeg sendte vel samlet noen og 20 mailer dit + 3 telefonsamtaler fra Norge til Florida på dette underlige foretaket. Hvis dere fikk det dere bestilte: FLOTT! Men skriv det bak øret: Jeg har bestilt meg nytt VISA kort. Vær forsiktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå