Mamsen87 :) Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Prøver og finne navn til babyn, men det er ikke lett ;o) Storebror heter Mathias..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Adrian! Sander er oppbrukt synes jeg.... syns jeg ser og hører det navnet ooooover alt....
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Adrian ! Syns det er kjempe fint:) Har fått for meg at Sander er av den litt bøllete typen, og at Adrian er en ryddig og skoleflink gutt, rart hva man kan forbinde med navn
PiaL Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 De er nyydelige, men de er mye brukt begge to... Har vurdert dem selv, men de har en topp nå, så det er fort at mange på samme alder heter det samme! 5884 heter Sander og 5808 heter Adrian (kilde; SSB), så de er omtrent like populære!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Sander er finest! Det skal lillebroren til Mathias min hete hvis det viser seg at den lille i magen er gutt
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Hehe Her blir det en Adrian om det er gutt i magen denne gangen og. Storebror heter Tobias Sander og Adrian var alternativene her og, men en vennine av meg har lagt "beslag" på Sander selv om hun kanskje aldri skal ha barn, så hun hadde vel klikket i vinkler om vi hadde stjålet det fra henne.. hehe Begge navnene er NYDELIGE
prebs Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Begge navnene passer bra til Mathias, men jeg liker Sander best!
AO3 Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Jeg liker Sander best, men som andre har skrevet tidligere, begge er veldig mye brukt for tiden. Særlig synes jeg Adrian er veldig "oppbrukt". MEN til syvende og sist er det viktigste at dere velger det navnet DERE synes er finest, ikke hva alle andre heter!
Mamsen87 :) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svar alle sammen! Ja, vet det er populære navn begge to. Men siden storebror allerede har et populært navn (toppen av navnetoppen 2007), så ville det blitt rart om vi tok noe som ikke lå på navnetoppen i det hele tatt denne gangen. Vi valgte bevisst et populært navn sist. Og siden de er så populære så vil det jo bare si at mange syns det er fine navn;o) Samboer liker best Adrian, jeg liker også det veldig godt. Men syns Sander også er så fint, så vi får bare gruble litt til!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #14 Skrevet 29. juli 2008 kjenner utrolig mangen som heter sander..vi bor på en liten plass å "alle"heter d hehe-.jeg har adrian selv, så jeg synes d er finest;) d er nå 7 år siden han fikk dette navnet,å da var d ganske uvanlig..hvertfall her på mine trakter:)
Trollkatt Skrevet 29. juli 2008 #15 Skrevet 29. juli 2008 Liker ingen av navnene, jeg. Men det er fordi jeg har veeeldig dårlige assosiasjoner til Adrian, mens jeg synes "alle" heter Sander, Sondre og Simen for tiden. Så jeg liker egentlig ingen guttenavn på S... Litt sær, jeg, da. Men som påpekt ovenfor her; det viktige er at dere er fornøyd
mamarama og lille banan Skrevet 29. juli 2008 #17 Skrevet 29. juli 2008 Adrian er finest! Sander er liksom et motenavn som jeg ikke er så glad i
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #18 Skrevet 30. juli 2008 Jeg syns Adrian er finest:) Det skal gutten i magen min hete også Storebror heter Marcus!!
flypapir Skrevet 30. juli 2008 #19 Skrevet 30. juli 2008 Jeg liker Sander best, men det er fordi jeg kjenner en Adrian som jeg ikke er sånn kjempeglad i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå