Gå til innhold

Når begynte magen deres å synke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 uker og gutten min er så langt oppe at det er vanskelig å puste til tider!!! Og det gjør vondt i magen...drittunge!!!! he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min begynte å synke i dag...fikk endelig tilbake lungene mine :D Det var deilig, for de siste 6 ukene har jeg følt at jeg skal kveles, spesielt når jeg skal sove. Du har termin dagen før meg ser jeg, så da er det kanskje ikke lenge før din synker heller ;)

Skrevet

Så heldig du er!

Hopper til og med litt rundt av og til men han rykker seg ikke altså:)

Men godt å høre! Kanskje det er håp for meg også:)

Skrevet

må man vente til baby snur seg før magen synker. her ligger han fortsatt på tvers...

Skrevet

Jeg har fortsatt 4 uker igjen og magen min har sunket for lengst!! Babyen driver fortsatt med snu-operasjoner så det skal vel ikke ha noen ting å si hvordan babyen ligger antar jeg.

Skrevet

Jeg trodde magen sank når babyen skled "på plass" i bekkenet... Vet at hodet ikke behøver å ha festet seg. Men er ikke synkende mage et tegn på at fødselen nærmer seg?

Skrevet

Min mage sank i uke 34, det gjorde den sist svangerskap også, så jeg har sluppet unna opplevelsen av at livmoren står på det høyeste og mest ubehagelige:)

Skrevet

12 dager igjen og magen er like høyt oppe. Jordmor sa igår at barnet ligger høyt oppe med hodet enda, ikke tenkt seg ned i bekkenet med det første. Men det er sånn med meg. Barna nekter å komme ned i bekkenet før det er full åpning og vannet er tatt. Så her må jeg bare leve med tungpusten... Men hvis det er din første så er sjansen betraktelig større for at bebisen kommer ned. :-)

Skrevet

Har termin samme dag som deg (HI) og magen er fremdeles høyt opp.... Sliter med pusten ja...

Skrevet

Min mage begynte å synke i uke 28. Er no i uke 33.

Skrevet

vet ikke hva min har jeg :) Men han har ligget med hodet godt nede i bekkenet i flere uker nå. 3-4 uker iallefall.

Ikke festet men visst vannet går så trenger jeg ikke legge meg ned for han ligger så godt nedi bekken.

Men jeg har ikke kjent at det har vært vanseklig å puste jeg, så den har vel ikke vært så høyt oppe da sikkert :)

Skrevet

Min sank i uke 34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...