Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hei! Jeg bare lurer på om dere vet hvilke "rettigheter" de har mht fødsler? Har mennene deres rukket fødselen om de var ute på jobb? Mannen min jobber ute, og jeg er litt nysgjerrig på hvordan slike ting fungerer der. Mannen er litt treg til å finne ut av slike ting serru...så derfor forhører jeg meg litt selv
flinke jenta mi!!! Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Mannen min jobber ns. Jeg forlangte at han skulle være hjemme 14 dager før og etter termin. Dette forstod arbeidsgiver godt! Men vet ikke hva rettighetene er.
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Ja, jeg vet han kan si fra seg en tur om han vil det, men da blir det jo ikke lønn heller og det ville vært dumt... Andre som vet noe om det? Jeg husker ikke hvilke rettigheter han hadde da han jobbet på land heller egentlig :-O Lenge siden sist ;-)
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 dytter denne litt opp igjen jeg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå