smilan Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 det første kap av 3 er unnagjort :-) Åååååååhh så GLAA....
Spent Hattiec... Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Gratulerer Smilan! Kjempeglad på dine vegne og gleder meg til jeg kommer etter på lørdagen!! Juhuuu!
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 SÅ bra:) Det må være en stor lettelse å komme forbi 12 ukers-milepælen. Masse lykke til videre:)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg hopper også etter på lørdag:) Og da har jeg også bursdag! _Dobbelt HURRA:)
smilan Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Tusen takk alle sammen... Velkommen etter så mye, vi sees( snakkes) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå