hønsemor Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 I det siste har jeg hatt veldig mye utflod. Den har vært hvit og litt seig. Jeg har gått og lurt på om det kan være slimproppen som holder på å komme sakte men sikkert ut. Så i sag tidlig når jeg var på do så kom det så mye på papiret at jeg måtte sjekke og da lå det en liten slimete klump der som var 1 cm x 1 cm x 2 cm stor. Kan dette være slimproppen tro? Jeg er i uke 35 nå og det er vel ikke for tidlig dette? Vet jo at det ikke betyr fødsel. Noen som tror noe?
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Generelt så er det jo veldig tidlig for at slimproppen skal gå allerede i uke 35, men det er jo ikke umulig. En annen ting er at nesten alltid så har den med seg noe blod og blir da farget lyserosa og ikke blankt/lysegult som vanlig. Det er helt normalt at man kan ha mye utflod/slim på slutten av svangerskapet uten at det er slimproppen som går. Dersom du er veldig usikker så kan du jo snakke med JM din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå