Lyst på nr3♥ Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Vært på termin-ul OG spesial-ul idag med vår lille nurk i magen vår... Termin-ul var kjempeflott for vi hadde verdens beste jordmor som virkelig kunne sakene sine alts!!! ))) Og IT'S A BOY!!!!! Har en liten en fra før på snart 1 1/2 år så her blir d full rulle fra jul av, da terminen kom seg på 26. desember )) KJEMPEGØY!!!!! )) Men beste nyheten idag da var når vi var på spesial-ul rett etter termin-ul!! Vi var på dette pga vår lille første prins ble født med hjertefeil TGA og VSD (noe som IKKE var genfeil, men misdannelse) så den ultralyden var for å sjekke ut hjertet til lille prinsen i magen min nå, og alt så helt flott ut og ingen mistanke om hjertefeil!!!! Phuuuu... må innrømme at jeg ble en del kilo lettere alts!!!! (Selv om det IKKE vises på vekta!!!!) hehe.. D er så kjekt å vite at vi får brukt opp ALT av klær etc enda en runde.. har jo masse liggende som IKKE ble brukt engang med førstemann.. *ler litt* Tenk, jeg skal bli mamma til ENDA EN PRINS!!!! HEEELT KONGE!!!! ))
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Gratulerer med gutten, så flott at han er frisk!!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer!! Så morsomt med to gutter. Og ikke minst at han er frisk!! Jeg har vært oppe halve natten med umulig liten guttebass som avsluttet gildet kl. 6 med bæsj utover bleien og hele sengen... Men nå ble jeg i godt humør igjen. Et skikkelig gla' innlegg!! Gratulerer igjen!
AO3 Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer med en liten prins! Og ikke minst med at hjertet hans så fint ut. TGA og VSD er jo ikke til å spøke med, en tidligere kollega av meg fikk et barn med det samme. Heldigvis gikk det bra det også, selv om det var på nære nippet.
Lyst på nr3♥ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Takk for alle gratulasjoner!!! KOSELIG!!! ))) Ja hjertefeil TGA og VSD MÅ jo opereres no matter what... ellers fungerer ikke kroppen og organene etter kort tid og .... ja.... trenger vel ikke si noe mer....! Men heldigvis så ble dette oppdaget bare noen timer etter fødselen så vi havnet på Riks'n i Oslo dagen etter med hjerteoperasjon når han var 6 dager gammel!!! D var et HELVETE for å si d mildt!!!! Unne INGEN dette!!! Jeg var i sjokk de to første dagene så jeg kjente ikke hvor vondt jeg hadde etter fødselen før det hadde gått 2 dager... da først kom jeg litt til meg selv.....! Nei vi håper inderlig at denne gangen får vi en riktig start, slik det er meningen d skal være når man får en liten baby i familien!! Man mister så utrulig mye når noe alvorlig skjer....alt blir liksom en døs... Man får iallfall en annen oppfatning på ting her i livet, tar ikke ting for gitt etc.... Derfor er jeg en del skeptisk denne runden... kanskje ikke så rart da... man blir jo VAR når sånne ting skjer og LIVREDD for at d skal bli reprise av en slik start igjen pga hjertefeil eller noe annet..... Men vi krysser fingrer og tær for at alt går fint framover og under og etter fødselen denne gangen!!! Og at vi får en superduper start this time...
AO3 Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Ja, jeg håper virkelig dere får en mye bedre start denne gangen! Det gjør dere helt sikkert. Hos de jeg kjenner ble det ikke oppdaget før babyen var 5-6 uker gammel, og da var det selvsagt virkelig krise... Men det gikk bra til slutt, det også. Men det er som du sier, man kan ikke ta noe for gitt her i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå