Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som helst jeg kan gjøre for å hjelpe deg?!?!?

Skal be for deg og tenke på deg, men er det noe annet jeg kan gjøre? Si fra om du trenger å prate eller om jeg kan bidra på noen måte.

Jeg har ikke fått med meg alt, men skjønner at det er ille. Jeg tenker på deg.

Mange og varme klemmer til deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker også på henne nå, håper alt ordner seg til det beste!

Skrevet

Du og dine er med i tankene mine i kveld! Har bedt for deg... Og håper og tror at Han vil gi deg styrke til å komme gjennom dette på beste måte!

Skrevet

Hva skjer?

Jeg har vært på tur :-(

NL, hvordan er det med deg? Er på msn om du trenger noe ;-)

Skrevet

Newton,

vet ikke det hele, men om du leser litt i de andre trådene, så finner du ut litt.

Får bare håpe det går bra.

Skrevet

Ok, da er nok det det jeg trodde det var..

Huff :-/

*klemmepå northertlights*

Jeg tror nok du og barna trenger en ferie fra han nå.

Han gjør det vel nok ikke for å være ugrei, og jeg skjønner greia med medisiner og alt det der, men han må ihvertfall akseptere at dere trenger pusterom.

Det hadde vært noe med en norges tur nå tenker jeg. :-)

Melde deg på Dr.Phil, hehe.. Så sendern mannen på pleiesenter og deg på ferie til Norge, hehehe, det kunne vel vært noe, hihi ;-)

Skrevet

Hei Northernlights!

Naa vet ikke jeg helt hva det gaar i, men det hoeres jo ille ut...Er jo ikke saa veldig langt borte (i hvertfall nermere enn Norge), saa du maa bare komme hit dersom du trenger et trygt sted aa vere.

Du som er saa god fortjener aa ha det godt. Tenker paa deg.

Masse klemmer.

Skrevet

Huff NL, tenker på deg, håper det går bra med deg...

Klemmer

Si ifra hvis vi dibbere kan hjelpe med noe da, fra kronerulling til skyss fra flyplassen....

Skrevet

er det NOEN som har hørt fra henne ??

Skrevet

jeg har tenkt og tenkt på deg siden i går.. det er så rart for jeg kjenner deg jo ikke! Men du er virkelig i mine tanker. Jeg ber om at alt vil løse seg til det beste for deg nå og at du møter de rette menneskene på din vei for at du og dine barn er trygge. Og at du blir hørt. Lykke lykke til. Blessings sendes deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...