Gå til innhold

Ville dere involvert dere med mannen/samboeren deres,

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dere helt i begynnelsen av forholdet hadde fått vite at han hadde 2barn med 2 forskjellige. Det største barnet har han sporadisk samvær med og har fulgt noenlunde opp. Det yngste ble til etter en one night stand, og han hadde gitt klar beskjed til moren om at barnet ikke var ønsket. Derfor har han ingen kontakt etter eget ønske, men barnet er nå og da på besøk hos farmor.

Hvordan ville dere følt ang denne mannen da? Og om dere gikk videre med han og fikk barn med han ville dere "pushet" han for å få kontakt med det yngste barnet.

Jeg må bare høre om det er jeg som er helt bak mål her:/ Jeg skjønner ikke at noe sånt er tiltrekkende, at noen vil ha barn med en sånn fyr og heller ikke det at en ikke innser at alle disse barna tross alt er søsken som vil ha mye glede i hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke det, siden da hadde han mest sannsynlig hatt helt andre holdninger og verdier enn det jeg har og ser etter. I tillegg hadde jeg ikke hatt garanti for at dette ikke skjedde med meg, og hadde nok vært usikker.

Skrevet

en sånn fyr virker direkte utiltrekkende på meg.. men erfaring viser at det er utrolig hva og hvordan de kan fremstille ting og naive damer som vil ha dem finnes alltids.. men ikke her takk :-)

Skrevet

Dersom han kan gjøre noe slikt mot noen andre, altså sette barn til verden uten å ha særlig mye mer med dem å gjøre, kan han helt sikkert gjøre det mot deg og. Jeg skjønner ikke at noen vil ha en slik fyr.

Skrevet

Jeg har ingen respekt for mannfolk som ikke tar seg av barna sine uansett om det var etter en one-night stand eller ei. Jeg hadde gått med en gang jeg fant ut av dette. Det nytter ikke presse noen til å føle ansvar og kjærlighet. Hva er sjangsen for at han skal føle ansvar for sitt 3. barn? For liten til at jeg hadde tørt å få barn med han!!

Skrevet

Nei det ville jeg ikke. Men så ville jeg ikke vært sammen med noen som hadde barn fra før.

Skrevet

Det ville vært totalt tur off for min del, jeg har dumpa den type menn tidligere. Uansett om en unge er planlagt eller ei så er det en selvfølge og plikt å ta ansvaret og elske den ungen mener jeg.

Skrevet

...man kan bruke slike menn til å ha sex med....men de er ikke skapt for å få barn med.....

...og man må vel anta at det følger litt mere dritt med slike menn enn kun at de avviser barna sine....som om det ikke skulle være nok....

Skrevet

Nei, da hadde han jo ikke vært den mannen han er... (mannen jeg elsker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...