snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 hei kan du spå meg du virket fantastisk dyktig... jeg lurer på når el er og ca når jeg blir gravid? om alt går bra og vi vil fungere bra som familie? meg 01.11.87 han 28.12.84 tusen takk....
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2008 kan jeg bli gravid i de hele tatt eller er de en feil på en av oss vist ikke begge??
Slisha Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Hei klare for å bli gravid! :-) Takk for komplimentet! :-) Først og fremst så er dere helt frisk begge to, og jeg ser minst to barn i fremtiden din. Du er en utålmodig sjel ser det ut som, og du føler nok at du har ventet lenge. Kanskje du fokuserer for mye på selve ventingen og prøvingen, enn det som skal skje? Det eneste du trenger å tenke på er å ha sex noen ganger mellom syklusdag 11 og 16, og resten vil gå helt av seg selv! :-) Dere vil fungere fint som familie. Ta godt vare på mannen din, og ta den reisen dere tenker på! :-) Beste ønsker fra Slisha! :-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 he he du skremmer meg nesten:) men tror du har veldig mye rett:) takker mye for alt:) så du tror du de skjer snart...
Slisha Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Ja, jeg tror det skjer ganske så snart, dere vil ikke gå over ett år med prøving. Så dere kan like godt benytte dere å gjøre ting som dere ikke kan gjøre etter at du blir gravid og dere får baby. :-) Slå deg til ro og nyt hverandre mens dere er bare dere to. Lykke til :-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2008 tusen takk:) håper du har rett:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 er de bare el som er kommet nå el testene lyser positive... men to negative gravitester sier vel egentlig seg selv de bare er el noe håp?? vi prøver som kaniner ikke sikkert de hjelper da men men... noen råd?? annet enn å vente :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå