Gå til innhold

jeg går ikke opp i vekt!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt? går snart inn i min 12. uke, og har ikke gått opp ett eneste gram...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må da ikke være lei deg for det? jeg jubla for hver uke jeg ikke gikk opp... da jeg var i uke 12 hadde jeg gått ned 3kg... så det er vel ikke så uvanlig...

Skrevet

trenger ikke gå opp i vekt enda. Du er jo bare 12 uker på vei :)

Skrevet

jeg ønsker å gå opp.. jeg er undervektig og går til ernæringsfysiolog annenhver uke for vekt kontroll, for sliter med matinntak. så er ekstra stressa på å spise for to nå lissom. føler jeg eter meg ihjel, så blir så skuffa når jeg oppblåst som en hval står på vekta, og den RØRER SEG IKKE!!!!!! :( gikk opp 20kg med forrige mann, og så litt smålubben ut med collegegenser... så vil gjerne opp dit igjen

Skrevet

Det varierer nok litt. Er nå i uke 16 og har gått ned 10 kg( mer enn jeg gikk opp forrige gang), men så lever jeg stort sett på frukt og grønt også denne gangen. Har helt aversjon mot kjøtt. Klarer litt biff men må da ha spesiel grillsaus på og brød er bare i små doser. Det som var bra med dette sist er jo at hun elsker grønnsaker og gjerne bytter godteriet sitt mot frukt og grønt. Starter man dem tidlig nok tenker jeg.... ; )

Skrevet

Jeg gikk ikke over startvekten før uke 23, da hadde jeg vært i syden og kost meg :P

Skrevet

jeg er i uke 24+3 å har gått opp 5 kg,er 174 cm høy å veier nå ca 66 kg. ikke mye, men jordmor er fornøyd,så da er der vel bra.ikke vær redd, det kommer nok.

Skrevet

Hehe, ikke noe å være urolig for. Har bare gått ned i vekt i begynnelsen av svagnerskapene jeg. Har aldri begynnt å legge på meg for etter uke 20

Skrevet

Jeg er i uke 39 og har gått opp kun 3 kg fra startvekt pga hyperemisis. I forrige svangerskap gikk jeg opp 0 kg, men go`jenta var likevel 3500g og 50cm :-) Så trøsten får være at barnet tar iallefall det den skal ha!

Lykke til!

Skrevet

Høres normalt ut. Jeg er uke 16+5 og er fortsatt 1 kg under startvekta.

Skrevet

Gikk ikke opp noenting før i uke 19...Og da gikk jeg opp 1 kg i uka.. Er i uke 30+2 nå, og har gått opp 10 kg! Håper det ikke fortsetter slik jeg da! Vil jo gå ned alle kiloene raskt etter fødsel også!

Vet at ganske mye av dette er vann da, men noe er nok fett også=P Jeg har kost meg i svangerskapet!

Hvertfall etter 10 uker med konstant kvalme!

Så når jeg endelig begynte å gå opp, så gjorde jeg det også.Hehe.

Tror det har stabilisert seg nå da. Har ikke gått opp noe på ca 2 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...